آئودی به RS4 Avant قدرت بیشتری می دهد اما هنوز ویزای ایالات متحده ندارد


آئودی ربع قرن از RS4 Avant را با ارائه یک نسخه ویژه به این واگن پرفورمنس جشن می گیرد. این چیزی فراتر از اسپری کردن خودرو به رنگ زرد ایمولا است و آن را روزی می نامید زیرا ارتقای قابل توجهی در زیر کاپوت وجود دارد. بخش RS به موتور V-6 توئین توربو قدرت بیشتری می‌دهد، اگرچه BMW M3 Touring قوی‌تر از دو سوپر املاک آلمان است.

آسیاب 2.9 لیتری ماساژ داده شده است تا 20 اسب بخار اضافی تولید کند که اکنون 464 اسب بخار است. گشتاور بدون تغییر باقی می ماند، در 443 پوند فوت. رقیب آن از مونیخ همچنان با ارائه 503 اسب بخار قدرت و 479 پوند فوت از یک موتور 3.0 لیتری شش سیلندر خطی توئین توربو، از خودروی خانوادگی سریع اینگولشتات پیشی می گیرد. آئودی ادعا می کند که نسخه RS4 Avant 25 سال طول می کشد تا به سرعت 62 مایل در ساعت 3.7 ثانیه برسد. این باعث می شود 0.4 ثانیه سریعتر از واگن معمولی اسپرت و همچنین 0.2 ثانیه سریعتر از RS4 Avant Competition. M3 Touring کار را در 3.6 ثانیه انجام می دهد، بنابراین هنوز یک دهم ثانیه سریعتر است.

سرعت آن 186 مایل در ساعت است که نسبت به مدل Competition 6 مایل در ساعت افزایش یافته است. این باعث می‌شود که آن را سریع‌تر از بی‌ام‌و که برای آمریکا نیز مناسب نیست، سریع‌تر کند. به طور مسطح، واگن بیافی M به صورت الکترونیکی در سرعت 174 مایل در ساعت بسته شده است. وقتی زمان توقف فرا می رسد، ترمزهای سرامیکی استاندارد برای این کار آماده هستند. آئودی همچنین RS4 آوانت سالگرد را با یک اگزوز اسپرت RS با نوک‌های بیضی شکل مشکی مات و موسیقی متن بهتر مطابقت می‌دهد.

در مقایسه با RS4 معمولی، نسخه ویژه 0.4 اینچ به جاده نزدیک‌تر شده و به دلیل تعلیق سفت‌تر است. مالکان می توانند به صورت دستی خودرو را 0.4 اینچ دیگر پایین بیاورند تا هندلینگ بهتری داشته باشند. آئودی می گوید نرم افزار گیربکس اتوماتیک هشت سرعته مبدل گشتاور را برای تعویض سریع تر تغییر داده است. فقط این نسخه دارای بازوهای کنترلی سفت تر و افزایش دو درجه ای محفظه منفی در محور جلو برای چسبندگی بهتر است.

وقتی صحبت از چسبندگی شد، RS مناسب خانواده تایرهای Pirelli P Zero Corsa را با چرخ‌های فورج ۲۰ اینچی دریافت می‌کند که از RS4 Avant Competition قرض گرفته شده‌اند. مجموعه دوم چرخ‌های مشکی مات 20 اینچی انحصاری همراه با این خودرو است که از لاستیک نیمه نرم P Zero Trofeo RS پوشیده شده‌اند. برای شیرین کردن قابلمه، آئودی یک جفت دستکش می‌اندازد که می‌خواهید در پیست از آن استفاده کنید.

آئودی نسخه RS4 Avant را به مدت 25 سال به طور انحصاری در اروپا می فروشد، جایی که فقط 250 خودرو از ژوئن برای سفارش در دسترس خواهد بود. اگر Imola Yellow فنجان چای شما نیست، Four Rings می تواند ماشین را به رنگ Nardo Grey یا Mythos Black رنگ کند. قیمت واگن مطلوب 142905 یورو است که با نرخ ارز فعلی به 155400 دلار می رسد.



منبع