شباهت با کانسپت آئودی A6 E-Tron در هنگام مشاهده خودروها در نمایه بیشتر به چشم می خورد. یک خط سقف براق با شکل قوس دار وجود دارد که به عرشه کوتاه عقبی می رسد. به دلیل استتار به سختی می توان جزئیات را دید، اما به نظر می رسد مجسمه سازی ظریفی در کناره ها وجود دارد.
این خودروی توسعهای A6 E-Tron از چراغهای عقب نگهدارنده استفاده میکند. این کانسپت دارای لامپ های تمام عرض با طراحی پیکسل مانند است. دیفیوزر عقب در مدل تولیدی به نظر کوچکتر از مدل مفهومی است.
A6 E-Tron با مشخصات تولیدی شباهت زیادی به کانسپت چهار در دارد. تغییرات کوچکی مانند افزایش اندازه قسمت پایینی چراغ های جلو وجود دارد. ورودی ها در گوشه ها در نسخه جاده ای کمتر برجسته هستند. دهانه ذوزنقه ای شکل در مرکز فاسیای تحتانی بزرگتر است.
به نظر می رسد مهندسان توسعه در بخشی از این ویدیو در حال آزمایش ترمزها هستند. A6 E-Tron چراغ های اضطراری خود را روشن کرده و به آرامی از کوه در حال رانندگی است. گاهی اوقات صدای جیغ ترمزها را می شنوید.
A6 E-Tron بر روی پلت فرم Premium Platform Electric (PPE) سوار می شود. ما هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد پیشرانه مشخصات تولید نداریم. این کانسپت دارای یک موتور الکتریکی است که هر محور را با قدرت کل 470 اسب بخار (350 کیلووات) و 590 پوند فوت (800 نیوتن متر) نیرو می دهد. آئودی تخمین می زند که این برای رسیدن به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) سریعتر از 4.0 ثانیه کافی است.

30 عکس ها
سدان الکتریکی آئودی A6 E-Tron در برخی از جادههای کوهستانی زیبا در حال توسعه است. این ویدیو از آزمایش آن، نگاهی نزدیک به EV آینده را ارائه می دهد.
باتری مدل تولیدی نیز یک معما است. این کانسپت دارای یک بسته 100 کیلووات ساعتی است که در تست WLTP برد تخمینی بیش از 435 مایل (700 کیلومتر) را ارائه می دهد. سیستم شارژ سریع تا 270 کیلووات کار می کند، به این معنی که اتصال به برق به مدت 10 دقیقه می تواند تا 186 مایل (300 کیلومتر) برد داشته باشد.
A6 E-Tron باید اواخر امسال به صورت تولیدی عرضه شود و برای مدل سال 2024 به مجموعه آئودی خواهد پیوست. یک نسخه واگن نیز در راه است، اما این نسخه ممکن است در ایالات متحده به فروش نرسد.