در اوایل سال جاری، شایعاتی وجود داشت که خانواده Q6 E-Tron می تواند قبل از پایان سال معرفی شود، اما در حال حاضر بعید به نظر می رسد. ما انتظار داریم هر دو مدل معمولی و اسپورت بک در سال آینده با عرضه به بازار قبل از پایان سال 2023 وارد بازار شوند.
آئودی Q6 E-Tron Sportback فصل تست زمستانی را آغاز کرد
زمستان به آرامی در راه است، به این معنی که خودروسازان برنامه های توسعه و آزمایش خود را در اروپا به مناطق شمالی تر قاره منتقل می کنند تا محصولات جدید خود را در شرایط برفی به محدودیت های خود برسانند. آئودی در حال حاضر در اسکاندیناوی در حال آزمایش کراس اوور الکتریکی Q6 E-Tron است و این تنها دومین بار است که آن را در تریم اسپورت بک می بینیم. به آن به عنوان جایگزین کمی اسپورتتر و شیکتر برای Q6 E-Tron معمولی فکر کنید، اگرچه این دو اجزای یکسانی در زیر پوست دارند.
همانطور که در بالا ذکر شد، Q6 E-Tron Sportback دارای زیربنای مشترک با Q6 E-Tron معمولی است. این بدان معناست که استخوانها از معماری ماژولار Premium Platform Electric (PPE) میآیند که با پورشه Macan کاملاً الکتریکی نیز مشترک خواهد بود. چند خروجی متفاوت بسته به تعداد موتورهای الکتریکی و نرم افزار قابل انتظار است، از جمله یک مدل با مارک RS. قبلاً آئودی را در حال آزمایش این کراس اوور عملکرد محور دیده بودیم و گمان میکنیم که قدرتی در حدود 600 اسب بخار (447 کیلووات) داشته باشد، مشابه آنچه که قدرتمندترین خودروی برقی Macan تولید خواهد کرد.
ما انتظار نداریم که در نمای جلو تفاوت هایی وجود داشته باشد زیرا دو نسخه اصلی Q6 از طراحی های یکسانی برخوردار خواهند بود. نمونه اولیه جاسوسی که در گالری زیر به تصویر کشیده شده است، کمی بیشتر از طراحی جلویی آن را در مقایسه با خودروهای آزمایشی قبلی، به ویژه ناحیه اطراف چراغ های جلو، نشان می دهد. استتار کم کم شروع به کنده شدن می کند، اما هنوز مقدار زیادی مبدل برای پنهان کردن جزئیات کوچک وجود دارد.
22 عکس ها
طراحی اسپلیت لایت که معمولاً با محدوده الکتریکی آئودی مرتبط است، در قسمت جلویی در مرکز صحنه قرار می گیرد. جلوپنجره هنوز شکل و اندازه خود را پنهان می کند، اما می دانیم که از نوع بسته خواهد بود زیرا هیچ موتوری وجود ندارد که به هوا نیاز داشته باشد. در قسمت عقب، انتظار می رود RS Q6 E-Tron بسیار شبیه یک کراس اوور استاندارد سری Q آئودی باشد، البته بدون هیچ گونه لوله اگزوز و با چراغ های عقب کمی تیزتر.