آئودی RS4 Competition در مقابل RS7 در مسابقه Drag Race به نام خود عمل می کند


نشان RS آئودی نشان دهنده اوج توانایی عملکرد یک مدل است. این خودرو طیف وسیعی از اتومبیل‌ها را زینت می‌دهد که از نظر قیمت و قدرت با هم برابر نیستند، اما این تفاوت‌های عظیم در یک مسابقه واقعی، مانند مسابقه بین آئودی RS4 و RS7، چندان برجسته نیستند.

این دو هر دو از حروف مورد علاقه استفاده می کنند، اما آنها نمی توانند بیشتر از این در زیر کاپوت متفاوت باشند. RS4 دارای یک موتور 2.9 لیتری V-6 است که 450 اسب بخار قدرت و 443 پوند فوت گشتاور تولید می کند، در حالی که RS7 دارای یک موتور 4.0 لیتری V-8 با توربوشارژ دوقلو است که 630 اسب بخار قدرت و 627 پوند بر فوت تولید می کند.

به غیر از وزن پایین تر، RS4 یک مزیت کوچک در تریم Competition خود دارد: گیربکس تغییر نقشه برای تعویض بهتر و راه اندازی بهتر.

علیرغم اختلاف قدرت قابل توجه، RS4 کم قدرت تنها 0.5 ثانیه کندتر از خط پایان یک چهارم مایل بود. این مسابقه در 11.8 ثانیه کامل شد، در حالی که RS7 Performance آن را در 11.3 انجام داد. این فاصله زیادی بین این جفت نیست، و صحنه پس از فروش به راحتی می تواند چند دهم از زمان RS4 را کاهش دهد.

متأسفانه، آئودی RS4 را در ایالات متحده عرضه نمی کند. اما شکایت کردن سخت است، زیرا ما از اکثر محصولات اسپرت این شرکت از جمله RS3، RS5 و RS7 لذت می بریم. ما حتی نمی توانیم در مورد از دست دادن یک واگن شکایت کنیم. آئودی فروش دوست داشتنی RS6 Avant Stateside را در سال 2020 آغاز کرد.



منبع