آئودی RS6 آوانت، Q6 E-Tron و نمونه‌های اولیه شاسی‌بلند جدید بی‌ام‌و در حال آزمایش خال‌دار


موتور 1 تصاویر جاسوسی از وسایل نقلیه آینده را عملا هر روز منتشر می کند. اگر هیچ یک از آخرین یافته های ما را از دست داده اید، ما این لیست از تمام خودروهای نمونه اولیه مشاهده شده در هفته گذشته را گردآوری کرده ایم.

به نظر می رسد آئودی در حال کار بر روی یک RS6 داغ تر است. این یکی دارای ورودی های هوای عمودی در گلگیرهای جلو و ورودی های اصلاح شده در فاسیا است. در پشت، سپر جدیدی وجود دارد که شامل سه باله عمودی است. ممکن است این مدل بتواند موتور قدرتمندتری نیز دریافت کند.

آئودی Q6 E-Tron شاسی بلند الکتریکی آینده این برند است. این گالری شامل مدل استاندارد و نوع شیک‌تر Sportback است. طراحی ظاهری آنها را شبیه نسخه های بزرگ شده Q4 E-Tron می کند. در داخل، یک صفحه نمایش راننده 11.9 اینچی، یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی 14.5 اینچی و یک مانیتور 10.9 اینچی برای سرنشین جلو وجود دارد. به دنبال نمایش هر دو مدل در سال 2024 باشید.

بی ام و iX3 جدید بخشی از طیف خودروهای الکتریکی این برند Neue Klasse خواهد بود که شامل یک سدان الکتریکی نیز می شود. این یکی تحت پوشش استتار سنگینی قرار دارد، از جمله داشتن جای نگهدارنده برای چراغ های جلو و عقب. چرخ‌های بزرگ باعث می‌شود فکر کنیم این یکی دارای پکیج M Sport است یا نسخه M Performance. این خودروساز آلمانی قصد دارد این مدل را از نیمه دوم سال 2025 در دبرسن مجارستان بسازد.



منبع