آلفارومئو 8C بالاخره یک کتابچه راهنمای دروازه ای دریافت می کند


هیچ خودرویی بی نقص نیست، اما برخی مانند آلفارومئو 8C Competizione نزدیک می شوند. ظاهر و موتور دارد، اما همیشه توسط گیربکس رباتیک شش سرعته متوالی با عملکرد ضعیف سنگینی می کند. این مشکل اکنون به لطف بسته جدید پس از فروش تیونر سوئیسی Officine Fioravanti برطرف شده است. این گیربکس قدیمی را برای یک گیربکس شش سرعته دستی مناسب کنار می‌گذارد و در عین حال چندین ارتقاء دیگر را در خودرو انجام می‌دهد.

این بسته شامل یک سیستم ترمز کربن سرامیکی جدید، سیستم تعلیق Ohlins با کنترل الکترونیکی و قابل تنظیم، “کاهش قابل توجه وزن خودرو” و صندلی های فیبر کربنی جدید مورد تایید FIA است. همچنین نرم افزار کالیبراسیون موتور را به روز می کند که خروجی را افزایش می دهد، اما Officine Fioravanti اعداد جدید را فاش نمی کند. ما برای جزئیات بیشتر تماس گرفته‌ایم، و پس از شنیدن این خبر، مطمئناً این مقاله را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

8C Competizione در سال 2007 با موتور 4.7 لیتری V-8 ساخت فراری که 444 اسب بخار قدرت و 354 پوند فوت گشتاور تولید می کرد، عرضه شد. آلفا ادعا کرد که این کوپه می تواند در 4.2 ثانیه به سرعت 62 مایل در ساعت برسد و به حداکثر سرعت 181 مایل در ساعت برسد. تنها 500 دستگاه کوپه و 500 کانورتیبل تولید کرد که بلافاصله به فروش رفت و تنها تعداد انگشت شماری آن را به آمریکا رساندند.

Officine Fioravanti اولین بار چند سال پیش با معرفی Ferrari Testarossa restomod در رادار ما ظاهر شد. مانند 8C، تیونر خروجی خود را افزایش داد، وزن را کاهش داد و سیستم تعلیق را ارتقا داد. این تیونر همچنین اخیراً بسته ای را برای فراری 512 برلینتا باکسر معرفی کرده است که جایگزین سیستم احتراق و سوخت می شود.



منبع