آلفا رومئو Quadrifoglio Super Sport از کربن داخلی قرمز بهره می برد


آلفارومئو سفارش‌های جولیا و استلویو کوادریفوگلیو را در ایالات متحده متوقف کرده است، اما سربازان دوتایی پویا در اروپا ادامه دارند. کوادز با نمک مالیدن به زخم آمریکایی ها، حتی نسخه ویژه ای با فضای داخلی نسبتاً جالب دریافت می کند. سدان پرفورمنس و SUV با بافت فیبر کربن قرمز در سراسر کابین عرضه می شوند.

مدل‌های محدود نام «Super Sport» را دارند تا اولین برد آلفارومئو در Mille Miglia 1928 با 6C 1500 Super Sport را نشان دهند. برای اولین بار از زمان معرفی شبدر چهار برگ در 101 سال پیش، لوگوی نمادین به جای پس زمینه سفید معمولی، یک مثلث سیاه دارد. هر دو خودرو دارای رنگ فلزی ظریف Nero Vulcano در تصاویر رسمی هستند، اما جولیا و استلویو نیز در سه لایه Rosso Etna عرضه می شوند. از طرف دیگر، این سدان را می توان در بیانکو آلفا اسپری کرد.

به سراغ سدان اسپرت بروید و می توانید سقف فیبر کربنی را انتخاب کنید. آلفارومئو جولیا کوادریفوگلیو را با چرخ‌های 19 اینچی می‌سازد در حالی که همتای شاسی‌بلند آن از آلیاژهای بزرگ‌تر 21 اینچی استفاده می‌کند. هر دو مدل بدنه با کالیپرهای ترمز مشکی و سیستم اگزوز Akrapovič با فینیشر فیبر کربن عرضه می شوند. آینه ها نیز کربنی هستند، بسیار شبیه به اسپلیتر جلوی جولیا.

نقطه برجسته واقعی در داخل جایی است که آلفارومئو فیبر کربن قرمز را روی داشبورد، کنسول مرکزی و کارت‌های درب اعمال کرده است. این برند ایتالیایی اشاره می کند که جلوه ای سه بعدی دارد و دوخت قرمز روی صندلی ها را تحسین می کند. نگاهی دقیق تر به پشت سری ها نشان می دهد که چه تعداد خودرو ساخته خواهد شد – 275 نمونه از جولیا و 175 دستگاه دیگر از استلویو. اینها فقط یک امر اروپایی نخواهد بود، زیرا برنامه فروش آنها در سطح جهانی است، اما نه در آمریکای شمالی.

اگرچه آلفا با آخرین خودروهایی که در ماه ژوئن تولید می شود، Quads را از خط تولید ایالات متحده بازنشسته می کند، اما در حال حاضر فقط خداحافظی کرده است. در یک پست در لینکدینلری دومینیک، رئیس عملیات آمریکای شمالی گفت: “این پایان ماجرا نیست. من مشتاقانه منتظر ارائه فصل بعدی در سفر شبدر چهار برگ هستم.”

منظور او از آن این است که آلفا در اواخر این دهه مدل های کاملاً الکتریکی Quadrifoglio را عرضه خواهد کرد. جولیا بعدی تایید شده برای عرضه در سال 2026 از همان زیربنای STLA Large به عنوان آخرین Dodge Charger استفاده خواهد کرد. به گفته مدیر عامل ژان فیلیپ ایمپاراتو، ظاهراً به نظر “بمب” است.



منبع