آلپینا بی ام و سری 3 و سری 4 را به 529 اسب بخار افزایش می دهد


Alpina برای خریداران BMW که خواهان پکیج پیچیده تر با عملکرد M مانند هستند، قدرت را تقویت می کند. آلپینا B3 و B4 اکنون دارای نسخه‌های GT هستند که در میان چیزهای دیگر، 34 اسب‌بخار قدرت را به شش توربوشارژ خطی دوقلو اضافه می‌کنند. اکنون 529 اسب بخار قدرت، 538 پوند فوت گشتاور و درگیری داخلی در تصمیم گیری بین این یا مدل های پرچرب M Competion دریافت می کنید.

اگر ب ام و های سریع خود را با سقف های بلند ترجیح می دهید، پاسخ می تواند آلپینا باشد. B3 GT در دو مدل سدان یا واگن موجود است، و از آنجایی که آنها بر اساس سری 3 در مقابل M3 هستند، جلوپنجره کوچکتری را خواهید داشت. با قدرت 529 اسب بخار، هر دو تریم کاملاً مشابه مدل های M3 Competition هستند. و واگن سبز رنگ با چرخ‌های آلپینا برای چشم سخت نیست. اگر جلوپنجره بزرگ را ترجیح می دهید، B4 GT همان قدرت را در فرمت Gran Coupe به ارمغان می آورد.

BMW Alpina B3 GT Touring

آلپینا می‌گوید که افزایش قدرت ناشی از نقشه‌برداری تجدیدنظر شده موتور است. با قدرت رقابتی زیر کاپوت، سدان B3 GT می تواند صفر تا 62 مایل در ساعت را در 3.4 ثانیه طی کند که یک پیشرفت کوچک نسبت به مدل استاندارد است. B3 GT Touring و B4 GT Gran Coupe یکسان را در 3.5 ثانیه طی می کنند. قدرت همچنان از طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک ZF به هر چهار چرخ منتقل می شود.

از نظر بصری، به سختی می توانید GT را از سایر آلپیناها جدا کنید، اما این امکان وجود دارد. به دنبال کاناردهای کوچک و یک اسپلیتر در جلو و یک دیفیوزر بازطراحی شده در پشت باشید. رنگ مشکی آن برای مطابقت با نوک اگزوز جدید تکمیل شده است. سایه‌های آبی و سبز مخصوص آلپینا همچنان ارائه می‌شوند، اگرچه می‌توانید از بین طیف گسترده‌ای از رنگ‌های BMW Individual نیز انتخاب کنید. صرف نظر از سایه، نشان آلپینا در اطراف خودرو برجسته است و در داخل خودرو، اسکریپت GT را در Oro Tecnico نمادین شرکت دریافت خواهید کرد.

BMW Alpina B3 GT
BMW Alpina B3 GT
BMW Alpina B4 GT Gran Coupe

تحویل B3 و B4 GT در ماه نوامبر آغاز خواهد شد، اما شما آنها را در آمریکای شمالی پیدا نخواهید کرد. همانند مدل‌های استاندارد، این مدل‌ها منحصر به اروپا هستند. اگر در حال مطالعه از آن سوی حوض هستید، قیمت از 101700 یورو برای سدان B3 و 102900 برای تورینگ شروع می شود. B4 GT Gran Coupe گران ترین است که از 105100 یورو شروع می شود.



منبع