آگهی‌های انواع خودرو شاسی بلند در دیوار تهران | alfaromeoblog

این وب سایت به هیچ گروه یا حزبی تعلق ندارد و تنها از طریق علاقه مندان به صنعت خودروسازی کشور اداره می شود. همچنین در تمامی زمینه ها صمیمانه پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم. ضمن تشکر از یادآوری شما از سایر خودروها، خودروهای نام برده در این مقاله به روز رسانی خواهد شد و خودروهای بیشتری همانند هایما به آن اضافه خواهد شد. خودرو MVM x55 دارای 4 ایربگ، دو عدد برای سرنشینان جلو و دو عدد ایربگ جانبی جلو است. تفاوت‌های ظاهری مدل G01F با G01 در سپر و جلوپنجره جلو، سپر و دیفیوزر عقب و بال عقب زیر شیشه آن است. همچنین دریچه‌های تهویه در ردیف دوم و سوم نیز تعبیه شده‌اند و حتی سرنشینان ردیف دوم می‌توانند تا دما و شدت پرتاب باد را از طریق پنل لمسی و به صورت مستقل تغییر دهند؛ پس تیگو 8 پرو از نوع 4 گانه اتوماتیک است.

  • نسخه‌های مختلفی از این خودرو تولید شده‌اند که فیس‌لیفت‌های متفاوتی هم دارند.
  • امکانات ایمنی کابین تیگو 7 شش ایربگ شامل ایربگ راننده و سرنشین، ایربگ‌های پرده‌ای و ایربگ‌های جانبی جلو می‌باشد.
  • همچنین ریگان خودرو جی ام سی S350 دارای سیستم‌های هشدار دهنده سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد لاستیک است.
  • خودروی کپچر ظاهر منحصربه‌فردی دارد و انحناهای کشیده شده روی بدنه این خودرو، جلوه خاصی به آن داده‌ است.

رنو داستر به یک پیشرانه چهار سیلندر 16 سوپاپ به حجم 2.0 لیتر مجهز شده‌ است که توانایی تولید 135 اسب‌بخار قدرت و 195 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو یا هر چهار چرخ این ماشین ، توسط یک گیربکس 4 سرعته اتومات انجام می‌شود. از جمله مزایای رنو داستر، می‌توان به شاسی خیلی محکم، فضای خوب ، بزرگ و جادار کابین و قابلیت آفرود در مدل‌ های دو دیفرانسیل اشاره کرد. رنو داستر به یک پیشرانه چهارسیلندر 16 سوپاپ به حجم 2.0 لیتر مجهز شده‌ است که توانایی تولید 135 اسب‌بخار قدرت و 195 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو یا هر چهار چرخ این خودرو، توسط یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک انجام می‌شود.

پرفروش‌ترین ماشین شاسی‌بلند در کشور ایران، کیا اسپورتج

میتسوبیشی ASX، در مجموع یک ماشین شاسی‌‌بلند کوچک شهری است که طراحی اسپرت دارد؛ اما این اسپرت‌بودن، فقط در ظاهر خودرو قابل‌رویت است و در بخش فنی، هیچ نشانی از چالاکی و شتاب به چشم نمی‌خورد. در کل، باید گفت خرید میتسوبیشی asx بیشتر برای بانوان مناسب است؛ به‌ویژه این‌که از رنگ‌های جذابی هم‌چون قرمز روشن نیز برخوردار است. عصرایران- خودروهای شاسی بلند طی یک دهه گذشته هر لحظه سهم بیشتری از بازار جهانی خودرو را به انحصار خود در آورده اند. تقاضای بالا و علاقه مشتریان زمینه ای را ایجاد کرده تا کمپانی های خودروسازی مدل های متنوعی از این کلاس را روی خط تولید قرار دهند.

ریگان خودروهای شاسی بلند

فضای کابین بزرگ و جادار است و اجزای مختلف آن به‌خوبی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. مدل استاندارد هایما S5 یک پیشرانه 1.6 لیتری با توان 120 اسب بخار دارد و با یک جعبه دنده پنج سرعته دستی عرضه می‌شود. مدل دیگری از همین خودرو هم با پیشرانه 1.5 لیتری و قدرت 161 اسب بخار تولید شده که از گیربکس دستی و اتوماتیک بهره می‌برد. اولین شاسی بلند کمپانی پژو در ایران، همین پژو 2008 است که با موتور توربو شاٰرژ THP165 عرضه می‌شود. طبق اعلام ایران خودرو، پیشرانه این اتومبیل 1.6 لیتری بوده و مشابه نمونه به‌کار رفته در پژو 508 است.

بررسی چانگان CS55 پلاس؛ شاسی بلند مطرح در لیست واردات سایپا

اگر برای خرید این نوع خودرو به جستجو در بازار بپردازید، با مدل‌های زیادی مواجه می‌شوید. می‌توانید ده‌ها مدل SUV از برندهای مختلف خارجی و با قیمت‌های متنوع را در بازار داخلی پیدا کنید؛ اما اگر به دنبال خرید ماشین های ایرانی شاسی بلند هستید، گزینه‌های شما محدودتر می‌شوند. نسخه بنزینی تویوتا CHR از موتور 1.2 لیتری 4 سیلندر توربو با 116 اسب بخار قدرت و 185 نیوتن‌متر گشتاور بهره می‌برد و نیروی مجله خبری خودرو آلفا رومئو موتور آن نیز به هر چهار چرخ خودرو منتقل می‌شود. مدل هیبریدی نیز علاوه ‌بر پیشرانه بنزینی 1.8 لیتری، از یک پیشرانه الکتریکی نیز برخوردار است که در مجموع، 122 اسب‌بخار قدرت و 142 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کنند. خودرو شاسی بلند چینی هایما S7 توربو دارای یک موتور 4 سیلندر 1.8 لیتری توربوشارژ با قدرت 170 اسب‌بخار و شتاب صفر تا صد کیلومتر 10.5 ثانیه با استفاده از یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک است.

http://3dprintingindustry.ir