آیا تا به حال یک دوکاتی الهام گرفته از بنتلی می خواستید؟ نه؟ به هر حال یکی اینجاست


آخرین مدل بنتلی با موتور احتراق داخلی، کوپه 2.1 میلیون دلاری Batur است. تنها 18 عدد از گرند تورهای 740 اسب بخاری ساخته خواهد شد و برای جشن گرفتن، دوکاتی در حال ساخت 550 موتورسیکلت است. کمی عجیب به نظر می رسد؟ خوب، حداقل دوچرخه خوب به نظر می رسد.

اگر نمی دانستید، دوکاتی یکی از زیرمجموعه های لامبورگینی است که به نوبه خود بخشی از آئودی است. البته آئودی بخشی از گروه فولکس واگن است که بنتلی را نیز شامل می شود. این ارتباطی است که همکاری بین یک برند لوکس بریتانیایی و یک شرکت موتورسیکلت سازی ایتالیایی را ممکن می کند. پاسخ همیشه آلمانی هاست.

Ducati D4 Diavel برای بنتلی

خود دوچرخه حتی قبل از اینکه الهام گرفته از Batur شود، یک جانور است. دیاول V4 قدرت 168 اسب بخاری از یک موتور 1.2 لیتری V4 “Granturismo” دارد. این دوچرخه با چندین تغییر زیبایی شناختی به یک دوچرخه با برند بنتلی تبدیل شده است.

به عنوان مثال، رنگ سبز Scarab مستقیماً از پالت فوق لوکس مولینر بنتلی بیرون آمده است. چرخ های فورجد نیز بسیار نزدیک با چرخ های موجود در Batur مطابقت دارند. فراتر از آن، طراحان دوکاتی و بنتلی با هم کار کردند تا تا آنجا که می توانستند خودروهای دو و چهار چرخ را با هم هماهنگ کنند. قطعاتی مانند ورودی هوا، گلگیر جلو، فیرینگ و مخزن سوخت همگی به گونه ای طراحی شده اند که یادآور کوپه 2.1 میلیون دلاری باشند.

Ducati D4 Diavel برای بنتلی
Ducati D4 Diavel برای بنتلی

در مجموع 500 نمونه استاندارد از این دوچرخه با قیمت 70000 دلار برای هر قطعه ساخته خواهد شد، اما 50 دوچرخه اضافی به نام “دیاول برای بنتلی مولینر” برای مشتریان بنتلی مولینر در دسترس خواهد بود. این مشتریان می توانند رنگ و تزئینات موتورسیکلت خود را به دلخواه خود با گزینه های مختلف سفارشی کنند. برای به دست آوردن یکی به 90000 دلار نیاز دارید.

کلودیو دومنیکالی، مدیرعامل دوکاتی پیش بینی می کند که “تا پایان هفته به طور کامل فروخته شود.” این شرکت در حال حاضر روی دوچرخه‌ها سپرده می‌گیرد و تحویل آن در تابستان سال آینده آغاز می‌شود.

عکس ها: جف پرز برای موتور1



منبع