آیا می‌دانستید خودروهای BMW از برف پاک کن‌های قابل برنامه‌ریزی شیشه جلو استفاده می‌کنند؟



ما نمی‌توانیم به هیچ خودروی جدیدی که امروز فروخته می‌شود فکر کنیم که تنظیمات برف پاک کن متناوب را ارائه ندهد. بسیاری از آنها به باران حساس هستند و هر زمان که رایانه فکر می کند باید ببینی خود را روشن می کنند. آقای بدخلقی که در بالا در سری ۷ کلاسیک نشان داده شده است، چنین چیزهایی را دوست ندارد. او از دورانی می‌آید که – حداقل در دنیای BMW – راننده تصمیم می‌گرفت که برف پاک‌کن‌ها چه موقع روشن شوند و دقیقا چقدر باید قبل از کشیدن انگشت بعدی باشد.

به لطف پست اخیر اینستاگرام Bimmertips، این ویژگی جذاب را یادآوری می کنیم. اگر می‌توانید حجم زیادی از توضیح را تحمل کنید، این پست کوتاه مراحل برنامه‌ریزی برف پاک‌کن‌های متناوب را در BMW دهه 1980 شما انجام می‌دهد. اهرم را به صورت متناوب بچرخانید، سپس به حالت خاموش برگردید. هر چقدر که می خواهید شکاف وجود داشته باشد آن را رها کنید، سپس به حالت متناوب برگردید. سپس برف پاک کن ها در بازه زمانی تعیین شده توسط کاربر جارو می شوند تا زمانی که تصمیم بگیرید این کار را دوباره انجام دهید. آه، دهه 1980.

با توجه به شفافیت، ما دقیقاً مطمئن نیستیم که چه مدت این مورد در BMWs وجود داشته است، یا حتی اگر هنوز در برخی از مدل ها ارائه می شود. یک جستجوی سریع اینترنتی صاحبان این ویژگی را در دهه 1990 کشف کرد و ما همچنین تعدادی فولکس واگن با برف پاک کن های قابل برنامه ریزی پیدا کردیم. لکسوس تنظیمات قابل تنظیمی نیز دارد، و رله‌هایی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را وصل کنید تا تاخیرهای قابل برنامه‌ریزی را به شما ارائه دهند. اگر چیزی را از دست دادیم، وارد نظرات شوید و به ما اطلاع دهید.

آیا این یک مکاشفه راهگشا است؟ نه از راه دور اما این به ما یادآوری می کند که خودروسازان آلمانی در آن زمان کمی گسترده تر از برندهای آمریکایی فکر می کردند. به داخل خودروی Lincoln Town مدل 1987 بروید و صندلی‌های چرمی زیبا با آنتن رادیویی برقی را خواهید دید. در عین حال در یک E32 سری 7، شما یک کیسه هوای راننده، ترمزهای ضد قفل، یک استریو با باند هواشناسی داخلی و برف پاک کن های قابل برنامه ریزی فوق الذکر داشتید.





منبع