اجاره خودرو بنز شرایط آسان اجاره تخفیف های شگفت انگیز | alfaromeoblog

حجم باک خودرو 85 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 5 بهره می برد. GLK350 با موتور 3498cc و با توان 306 اسب بخار در دور موتور 6500 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 370 نیوتون متر در دور موتور 3500 تا 4500 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 7 دنده اتوماتیک تیپ ترونیک است که می تواند جثه 1845 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 7 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 8/7 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 8+66 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 5 بهره می برد. CLA45 با موتور 2 لیتری با توان 375 اسب بخار در دور موتور 6000 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 475 نیوتون متر در دور موتور 2550 تا 5000 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه است که می تواند جثه 1540 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 4/6 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 7/4 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 56 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 6 بهره می برد. AMG GT با موتور 4 لیتری با توان 476 اسب بخار در دور موتور 6000 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 630 نیوتون متر در دور موتور 1700 الی 5000 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه است که می تواند جثه 1650 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 4 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 11/5 لیتر سوخت می سوزاند.

  • رکورد بنز بلیتزن هشت سال پابرجا ماند و بنز به همین سرعت، به قهرمان بلامنازع مسابقات اتومبیل رانی تبدیل شد.
  • روکش خودرو بنز که از پلاستیک، نئوپرن یا موادی شبیه برزنت ساخته شده است، اگر مراقب نباشید، می تواند باعث خراشیدگی و آسیب به رنگ شما شود.
  • به شکل خلاصه باید گفت که طبیعتا مرسدس بهترین های خود را برای این مدل ارائه می دهد.
  • مدل مرسدس-بنز ۱۳۰ که نخستین خودرویی بود، که بنز با موتور عقب تولید می‌نمود و دیگری مرسدس بنز ۵۰۰کا بود.

این خودرو هم توسط پال براک طراحی شد و تولید آن تا سال ۱۹۷۲ ادامه داشت. نیمی از ۲۳ هزار دستگاهی که از این مدل تولید شد، در آمریکا به فروش رفت و کمتر از پنج هزار دستگاه از آن، به کشورهای دیگر صادر شد. قابلیت‌های فنی این خودرو چندان قابل توجه نبود، اما طرح زیبایش آن را به یکی از خودروهای کلاسیک مرسدس بنز، تبدیل کرد.

خودرو بنز 280CE 1977

اما سرانجام قرار شد با توجه بیشتر به ایمنی، این خودرو در کلاس رودستر ساخته شود و این امکان باشد، تا یک سقف فلزی نیز روی آن نصب شود. پس از جنگ جهانی دوم، مرسدس-بنز ۳۰۰ نخستین خودرویی بود، که توسط این شرکت به‌طور کامل طراحی و ساخته شد. این مدل پس از آنکه کنراد آدناور، نخستین صدراعظم آلمان غربی از آن استفاده کرد، مجله خبری خودرو آلفا رومئو به آدناور مرسدس معروف شد. قیمت اجاره بنز در تهران و شهرستان ها بر اساس مدل خودرو متفاوت بوده و اگر رنگ آن هم برای شما مهم است، حتما تماس بگیرید و برای روز مورد نظر از پشتیبانی سایت اقدام به دریافت استعلام کنید. در مورد ظاهر بنز CLK در اولین نگاه شیب کاپوت به همراه طراحی چراغ ها نظر مشتری را جلب می کند.

این ماشین طراحی عضلانی دارد اما خبری از خطوط تیز و شکسته روی آن نیست. این ماکت که براساس بنز 450 SEL است که دارای کیفیت بسیار بالایی است . شرکت های مختلفی اقدام به تولید ماکت بنز کلاسیک می کنند که محصولات بعضی از این شرکت ها همچون نورو و kk برنده جایزه بهترین تولید ماکت بنز می شوند . در همان سال ها بود که آقای ایلینک صاحب فرزندی دختر شد و نام مرسدس که نامی اسپانیایی و به معنی مرحمت و زیبائی بود را بر روی دختر خود گذاشت.

چادر خودرو بنز C350 ✅

اس‌ال‌کا به سرعت به ماشینی محبوب در پیست مسابقات تبدیل شد، که نه تنها مرسدس بنز، بلکه تیم‌های دیگر نیز از آن استفاده کردند. طبق اسناد مرسدس بنز، ۳۳ دستگاه از این مدل بین سال‌های ۱۹۲۸ تا ۱۹۳۲ ساخته شد، که بیش از نیمی از آن‌ها برای مسابقات بود. در سال ۲۰۰۴ یکی از آن‌ها به قیمت ۷٫۵ میلیون دلار در یک حراجی فروخته شد. روندی از چند سال پیش شروع شده و دلیل این است که خودروسازهای بزرگ دنیا به دنبال ارائه محصولاتی با موتور‌ الکتریکی هستند.

http://3dprintingindustry.ir