اجاره ماشین شاسی بلند لیست خودروهای شاسی بلند کاسپین رنت | alfaromeoblog

از آنجایی که مدل‌های J120 در حال حاضر از سن و سال بالایی برخوردار هستند، در این بخش تنها به مدل‌های J150 می‌پردازیم. تویوتا پرادو تاکنون در چهار نسل مهمان بازارهای جهانی شده که نسل چهارم آن از سال ۲۰۱۰ در دو مدل چهار درب و دو درب به بازار کشورمان راه یافت. فضای کابین XC90 بسیار لوکس بوده و از متریالی همچون چرم ناپا و چوب گردو طبیعی برای ساخت اجزای داخلی آن استفاده شده است. البته در نسخه R-Design، مجله خبری خودرو آلفا رومئو برای اینکه حال و هوای اسپرت‌تری در کابین ایجاد شود از فیبر کربن و آلومینیوم پولیش‌شده‌ استفاده شده است که بسیار هم جذاب است. ولوو XC90 یک شاسی ‌بلند 7 نفره‌ لوکس است که بزرگ‌ترین شاسی‌بلند کمپانی سوئدی ولوو نیز به حساب می‌آید. این خودرو در سال ۲۰۱۶ و در سه تیپ Momentum، R-Design و Inscription وارد بازار ایران شد و توانست در ابتدای ورود خود به بازار داخلی فروش نسبتا موفقی را تجربه کند.

  • نسل چهارم تویوتا پرادو VXL در بازار ایران به دو تیپ آفرود و آنرود دسته‌بندی می‌شود.
  • این محصول از موتور 3.5 لیتری توربو دوقلو با 375 اسب بخار خروجی(400 اسب در نسخه پلایتینوم) استفاده می کند.
  • هیوندای توسان یکی دیگر از محبوب ترین و پرطرفدارترین شاسی بلندها در ایران می باشد که تا به حال در سه نسل مختلف به بازار داخلی وارد شده است.

فرمان این خودرو برقی و دوحالته است و از سیستم کنترل حساس به سرعت پشتیبانی می‌کند که حساسیت فرمان برقی به دلیل نیاز به فرمان دهی کمتر برای جلوگیری از فرمان دهی ناگهانی، کاهش پیدا می‌کند. همچنین دیفرانسیل عقب دایون Y5 دارای قفل دیفرانسیل است که با قفل کردن دیفرانسیل عقب و اجازه ندادن به چرخ‌های عقب برای چرخش مستقل از یکدیگر برای شرایط خارج جاده و خارج کردن خودرو از چاله یا موارد مشابه بسیار کاربردی است. اولین مشخصه دایون Y5 داشتن پلتفرم مستقل است که آن را به یک شاسی بلند واقعی و نه یک کراس‌اور تبدیل می‌کند. تجهیزات ایمنی کابین هن تنگ X7 شامل 6 ایربگ، دو ایربگ سرنشینان جلو، دو ایربگ پرده‌ای و دو ایربگ جانبی است.

مهم ترین های 24 ساعت

این خودرو ابتدا با یک پیشرانه دو لیتری و گیربکس دستی عرضه شد، اما بعدا گیربکس شش سرعته اتوماتیک هم در اختیار خریداران قرار گرفت. از مهمترین نکات مثبت این خودرو می‌توان به فضای زیاد کابین، شکل ظاهری قابل قبول و پشتیبانی خوب از نظر قطعات جانبی اشاره کرد. همیشه قیمت ماشین های ایرانی شاسی بلند یکی از اصلی‌ترین مواردی است که از سوی خریداران مد نظر قرار می‌گیرد و جک S5 از این نظر خودروی مقرون به صرفه‌ای است. یکی از بهترین شاسی بلندهای داخلی در بازار ایران همین تیگو 5 است که با پیشرانه دو لیتری و قدرت 136 اسب بخار عرضه شده و دو نوع دنده اتوماتیک و دستی دارد. خودروی تیگو 5 از شکل ظاهری خوبی برخوردار است و مخصوصا از نمای جلو، چهره مناسبی دارد.

سیستم های کمکی و امکانات رفاهی ام وی ام x55

در مجموع اگر قیمت اتومبیل های ایرانی شاسی بلند برای شما اهمیت زیادی دارد، یکی از بهترین گزینه‌هایی که باید به آن فکر کنید همین هایما S7 است. جدیدترین شاسی بلند ام وی ام در بازار داخلی با نام X55 عرضه شده است که دو تیپ به نام‌های اکسلنت و اکسلنت اسپرت دارد. این شاسی بلند، به وضوح در رده بالاتری نسبت به X22 و X33 قرار می‌گیرد و با توجه به موتور قدرتمند و امکانات خوبی که دارد، یکی از بهترین خودروهای ایرانی شاسی بلند به شمار می‌رود. با داشتن گیربکس دوکلاچه، امکان تعویض دنده‌ها با سرعت بیشتر وجود دارد و این موضوع باعث می‌شود که وقتی دنده‌های X55 را عوض می‌کنید، دور موتور افت کمتری داشته باشد. گرند ویتارا از کمپانی سوزوکی، اولین شاسی بلندی بود که به‌صورت رسمی در کشور تولید شد. در آن زمان شاسی بلندهای زیادی در جاده‌های ایران دیده نمی‌شدند و گرند ویتارا یکی از جدیدترین شاسی بلندهای ایرانی بود.

تویوتا لندکروزر

اکثر این خودروها از پلتفرم دیفرانسیل جلو استفاده کرده و با گزینه AWD نیز موجود هستند. مدل‌های کامیون شکل از تنظیمات دیفرانسیل عقب استفاده می‌کنند و با گزینه 4WD هم موجود هستند. سیستم‌های هشدار خروج از خط در صورت حرکت به لاین دیگر بدون استفاده از راهنما، به راننده هشدار می‌دهند. تکنولوژی دیگری وجود دارد که در صورت انحراف از لاین جاده، راننده را مطلع می‌سازد سیستم دیگری طراحی شده است که به هنگام خروج از پارک اطراف را بررسی کرده و در صورت وجود مانعی، ترمز اضطراری را فعال می‌کند. یکی دیگر از این فناوری‌های BSW است که وظیفه آن نظارت بر کناره های وسیله نقلیه است؛ بدین صورت که اگر در جایی دید راننده محدود باشد، به رانندگان هشدار می‌دهد که وسیله نقلیه دیگری در کنار آن است یا خیر.

http://3dprintingindustry.ir