از دیدن آخرین مدل بنز 2022 EQS حیرت می کنید! تصاویر+مشخصات فنی | alfaromeoblog

از موارد قابل توجه مرسدس بنز S500 کوچک‌تر بودن درب‌های عقب نسبت به مدل استاندارد است، با این کار شیشه لچکی مثلثی شکل عقب نیز از درب به ستون C منتقل شده است. نماد ستاره سه‌پر مرسدس بنز نیز همچنان روی قسمت عقب، فرمان، دماغه، مرکز رینگ‌ها و پیشرانه نقش بسته است. شرکت آقای امداد ارائه دهنده خدمات امداد سیار ، حمل، باتری به باتری، سوخت رسانی و پنچری برای تمامی خودروهای ایرانی و خارجی از جمله گروه محصولات بنز می باشد. امروزه مرسدس بنز یکی از زیر مجموعه های شرکت دایملر آ گ به شمار می آید و همراه با آئودی، بی ام و پورشه چهار خودروساز مشهور و لوکس آلمانی و به عنوان پرفروش ترین خودروسازان لوکس جهان شناخته می شوند. رادیس کار یک فروشگاه آنلاین لوازم یدکی خودروهای لوکس است که در زمینه فروش لوازم یدکی خودرو هایی مانند بنز و بی ام و فعالیت دارد. این فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی در تهران انواع لوازم یدکی را از برندهای معتبر و معروف دنیا تامین می کند.

ماشین مرسدس بنز eq

طبق اسناد مرسدس بنز، ۳۳ دستگاه، از این مدل بین سال‌های ۱۹۲۸ تا ۱۹۳۲ ساخته شد که بیش از نیمی از آن‌ها برای مسابقه بود. تعداد زیادی از این مدل باقی نمانده‌است و در سال ۲۰۰۴ یکی از آن‌ها به قیمت هفت و نیم میلیون دلار در حراجی فروخته شد. دهه هفتاد شمسی همزمان بود با ورود مجدد خودروسازان به ایران و باز شدن مرزها به خودروهای وارداتی. مرسدس بنز نیز مترصد ورود به ایران بود و در همین دوران، نسل‌های مختلفی از کلاس E, C و نهایتاً S وارد شدند. شرکت ستاره ایران در این دهه علاوه‌بر عرضه قابل توجه نسل W124 و W202، اقدام به واردات محدود کلاس G کرد. این کلاس که در حقیقت برای خدمت در ارتش ایران طراحی شده بود، پیشاً هم در لوای خودرویی نظامی در بازار ایران حضور داشت.

http://3dprintingindustry.ir

جز تعداد معدودی از محصولات که در سال 2007 در کارخانه خودروسازی آلمان مونتاژ می شد، بیشتر خودروهای GLS در کارخانه مرسدس آلباما مونتاژ می شوند. اولین نسل از این خودرو با نام X164 بین سال های 2006 تا 2012 تولید شده است سپس نسل بعدی کلاس GL مجله خبری خودرو آلفا رومئو با نام X166 از سال 2012 جایگزین آن شد. از سال 2016 با ارائه فیس لیفتی از نسل دوم این خودرو، نام کلاس GL به GLS تغییر یافت. بنز E200 به عنوان خودروی پایه این کلاس محسوب می شود و در سال 2016 توسط شرکت ستاره ایران به بازار ایران راه یافت.

فروش بنز دولتی

ظاهر این ماشین از جلوی کشیده تا درهای گالوینگ و پشت ساده‌اش، همگی یادآور مدل مرسدس بنز ۳۰۰اس‌ال دهه ۱۹۵۰ است، اما اس‌ال‌اس نشانی از مدل‌های آینده بنز را هم با خود دارد و نخستین ماشین از نسل تازه این شرکت است. در سال ۲۰۰۹ مرسدس بنز برای جایگزینی مدل مرسدس بنز اس‌ال‌آر مک لارن از مدل افسانه‌ای گالوینگ الهام گرفت و با همکاری مرسدس آام‌گ مدل جدیدی به نام مرسدس بنز اس‌ال‌اس ای‌ام‌جی ساخت که شتاب آن ۳٫۸ ثانیه و بیشینه سرعتش ۳۱۷ کیلومتر در ساعت است. مرسدس بنز در اوایل دهه ۱۹۹۰ تصمیم گرفت به رسم نخستین سال‌های فعالیت خود ماشین‌هایی ارزان‌تر و کوچک‌تر بسازد. این شرکت از دهه ۱۹۸۰ با کانسپت نافا (تولید ۱۹۸۲) و در دهه ۱۹۹۰ با کانسپت استادی ای، ساخت یک ماشین کوچک را بررسی کرده بود و بالاخره در سال ۱۹۹۷ مرسدس بنز رده ای را به بازار عرضه کرد. مرسدس بنز با دو مدل جدید اما کاملاً متفاوت، به نمایشگاه خودروی برلین در سال ۱۹۳۴ وارد شد.

  • این ماشین به سرعت به مدل محبوب ثروتمندان تبدیل شد و با آن، مرسدس بنز دیگر سازنده خودروهای لوکس بود.
  • جز تعداد معدودی از محصولات که در سال 2007 در کارخانه خودروسازی آلمان مونتاژ می شد، بیشتر خودروهای GLS در کارخانه مرسدس آلباما مونتاژ می شوند.
  • و ما همچنان درگیر قرعه‌کشی ایران خودرو و سایپا برای خرید پژو و پراید…..
  • بنز یکی از شرکت‌های پیشرو در طراحی بدنه ارگونومی بوده و این موضوع را در تمام محصولات این شرکت می‌توانید به‌خوبی احساس کنید.

در مورد این خودرو خوب است بدانید که با یک‌بار شارژ کامل می‌تواند مسافت 770 کیلومتری یا 478 مایلی را طی کند. ماکت بنز مخصوصا در صورت مدل های کلاسیک معمولا دارای تیراژ محدود و کیفیت بسیار بالا می باشند که پس از مدتی ارزش آنها افزایش خواهد داشت . این کمپانی در سال 2020 نیز توانست با غلبه بر رقب دیرینه و هم وطن خود بی ام و و پس از کمپانی تویوتا در رتبه ی دوم ارزشمندی ترین خودروسازی های جهان قرار گیرد. اگر علاقه مند به تاریخچه ی برندهای خودروسازی هستید می توانید تاریخچه تویوتا را نیز مطالعه نمایید. با توجه به نیاز روز افزون مردم جهت خرید و فروش آسان و بی واسطه خودرو وب سایت Z4Car زدفورکار (زوم فور کار) بر آن شد تا فضایی مطمئن و کارآمد را در مسیر خرید و فروش خودرو ارائه دهد و علاوه بر آن در حیطه خودرو اطلاعات جامع و دقیقی را اعم از نقد و بررسی خودروها ، قیمت روز خودرو،شرایط فروش شرکتها و … برای مخاطبان فراهم کند. وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است.

سوالات متداول قیمت خودرو بنز