کمپین تابستانه فونیکس ۱۴۰۳ با عنوان «خدمات اختصاصی، تابستانی استثنایی» از ۳۰ تیر آغاز شد و تا ۱۱ مرداد در جریان بود. طی این کمپین، خدمات ویژه سرویس VIP خودروهای فونیکس در سراسر کشور و هوم سرویس سریع و رایگان (ویژه تهران) ارائه شد.
\nبا توجه به گستردگی مراکز خدمات پس از فروش مدیران خودرو در شهرهای مختلف ایران و ارائه سرویس های کامل و تخصصی خودروها که بالغ بر ۱۵۰ مجموعه مختلف می شود، مشتریان توانستند بدون دغدغه و در آرامش از خدمات ویژه کمپین تابستانه بهره مند شوند.
\nرضایت ۸۴ درصدی مشتریان فونیکس از کمپین تابستانه
\nبررسی ها نشان می دهد، ۸۴ درصد مشتریانی که از خدمات ویژه کمپین تابستانه بهره مند شدند از نوع خدمات پیش بینی شده رضایت داشتند. اجرای نظرسنجی های گسترده نشان می دهد با برگزاری کمپین تابستانه، مشتریان فونیکس تجربه بهتری از دریافت خدمات داشتند. درواقع بیش از ۵۰ درصد مشتریان نقش برگزاری کمپین تابستانه را در بهبود خدمات «خیلی زیاد» ارزیابی کردند و خواستار برگزاری مجدد کمپین های فصلی شدند.
\nمشتریان فونیکس در تهران از امکان دریافت سرویس در منزل یا همان «هوم سرویس» نیز استفاده کردند و بیش از ۹۰ درصد آن ها از دریافت هوم سرویس ابراز رضایت کردند.
\nچه خدماتی در کمپین تابستانه ۱۴۰۳ فونیکس ارائه شد؟
\nدر این کمپین، کارشناسان فونیکس ۴ بخش کلیدی سیستم های خنک کننده، ترمز، تعلیق و تهویه مطبوع در خودروهای فونیکس را بازبینی کردند تا آن ها بتوانند با آرامش خاطر از رانندگی با خودروهای لوکس فونیکس لذت ببرند. ضمنا مشتریان فونیکس با مراجعه حضوری به مراکز خدمات پس از فروش، در کمپین باشگاه مشتریان فونیکس شرکت کردند و از جوایز نفیس کمپین «خدمات اختصاصی، تابستانی استثنایی» بهره مند شدند.
\nمصرف کنندگان محصولات فونیکس استقبال ویژه ای از کمپین تابستانه به عمل آوردند؛ تا جایی که به طور روزانه در شهر تهران بیش از ۶۰۰ دستگاه خودرو در مراکز خدمات پس از فروش مورد بازدید قرار گرفتند و از خدمات رایگان و VIP این برند در مراکز رسمی خدمات پس از فروش بهره مند شدند.
\nبررسی خدمات پس از فروش برند فونیکس
\nیکی از مهم ترین عوامل در خرید هر خودرویی، کیفیت و خدمات پس از فروش است که برند فونیکس با برآورده کردن هر دو مورد، توانسته جایگاه ویژه ای در صنعت خودرو کشورمان به دست آورد.
\nاین برند با حضور در نمایشگاه تحول صنعت خودرو تهران، خدمات اختصاصی و متمایز خود مانند خودروهای مجهز به دستگاه های سرویس در محل و خودروهای واحد امداد را به نمایش گذاشت و مورد توجه وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار گرفت و بار دیگر جایگاه خود را به عنوان یکی از پیشتازان ارائه خدمات پس از فروش در حوزه خودرو تثبیت کرد.
\nاین برند با ارائه گارانتی معتبر ۵ تا ۷ ساله روی محصولات خود که به صورت دوره ای و در هر ۱۰ هزار کیلومتر، بخش های مختلف خودرو را بازبینی و درصورت نیاز قطعات معیوب را تعویض می نماید، تبدیل به برندی قابل اعتماد برای مصرف کنندگان شده است.
\nاز سرویس های ویژه و متمایز فونیکس، خدمات در منزل یا همان هوم سرویس است که در تمام طول سال برای مشتریان ساکن در تهران فعال است. پس از درخواست مشتریان در اپلیکیشن مدیران خودرو به آدرس https://app.mvms.ir، ناوگان هوم سرویس در کمتر از ۴۸ ساعت به محل مدنظر مصرف کنندگان مراجعه می کنند و سرویس های مورد نیاز را انجام می دهند.
\nاین خدمت، مطابق با الگوهای جهانی و برندهای لوکس، برای مشتریان انجام می شود تا از اتلاف وقت آن ها جلوگیری کنند.