اولین مدل فوق لوکس مرسدس Mythos در سال 2025 عرضه می شود



مرسدس برای اولین بار برنامه های خود را برای مدل های فوق لوکس برند Mythos در می 2022 اعلام کرد، اما از آن زمان تاکنون هیچ خبری منتشر نشده است. در سند مربوط به نتایج مالی خود برای سال 2023، این ستاره سه پر همان تصویر تیزر را تغییر داد تا اعلام کند اولین مدل در سال 2025 عرضه خواهد شد.

با توجه به ناسل‌های پشت صندلی‌ها، پیشرو در SL خواهد بود. آخرین نسل رودستر صرفاً به عنوان AMG فروخته می شود، اما نسخه شیک میباخ نیز در دست ساخت است. این بدان معناست که مدل آینده با برند Mythos حتی جذاب‌تر خواهد بود. ما فکر می کنیم SL با مارک Maybach اولین محصولی خواهد بود که به فروش می رسد. برخی به یاد دارند که گوردون واگنر، طراح ارشد مرسدس بنز، در اواسط سال 2022 یک مرسدس مایباخ SL کانسپت قرمز رنگ را با چندین آرم دوتایی M که بر روی یک کاپوت مشکی متضاد که توسط یک باله عمودی مرکزی به دو نیم شده حک شده بود، به یاد خواهند آورد.

قیمت گذاری برای افراد ضعیف نخواهد بود. مدل پایه AMG SL 43 در حال حاضر شش رقمی در ایالات متحده قیمت دارد که از 109900 دلار شروع می شود. این قیمت برای مدل 55 به 141300 دلار و برای مدل 63 به 183000 دلار می رسد. البته قبل از گزینه ها. منطق به ما می گوید که Maybach SL بر اساس 63 ساخته خواهد شد و قیمت آن بیش از 200000 دلار خواهد بود. در مورد نوع Mythos، اگر قرار باشد به 300000 دلار برسد، شوکه نخواهیم شد.

مارک لوکس آلمانی Mythos را یک برند فرعی اختصاصی برای “خودروهای کلکسیونی بسیار انحصاری” توصیف کرده است. این خودروها برای تولید در تعداد کم، به “متعهدترین مشتاقان و کلکسیونرهای مرسدس بنز” فروخته خواهند شد. به نظر می رسد این خودروها در مقابل خودروهایی مانند بنتلی، استون مارتین و شاید حتی فراری یا مک لارن قرار بگیرند.

احتمالاً از خود می‌پرسید که آیا Mythos در زمانی که Maybach قبلاً یک چیز است، معنی دارد یا خیر. همانطور که گفته می شود، ثروتمندان ثروتمندتر می شوند، بنابراین فرصت های جدیدی برای مرسدس ایجاد می کنند تا با جذب مشتریان ثروتمند با سطح بالاتری از تجمل، سود خود را افزایش دهد. در سال 2023، بخش مایباخ شاهد افزایش 19 درصدی فروش خود نسبت به مدت مشابه سال گذشته بود و مرسدس را تشویق کرد تا برای خودروهای گران‌تر و سودآور تلاش کند.

بی‌ام‌و Archrival رولزرویس را برای ایفای این نقش در اختیار دارد و برند تازه خریداری شده آلپینا را برای پر کردن شکاف بین گران‌ترین خودروهای بی‌ام‌و و «ارزان‌ترین» رولزرویس‌ها جابه‌جا می‌کند. گروه فولکس واگن تمامی پایه ها را با مجموعه ای غنی از مدل های آئودی، لامبورگینی، بنتلی، پورشه و بوگاتی پوشش می دهد.





منبع