Super Seven 600 از یک موتور 0.6 لیتری سوزوکی توربو بهره می برد که حداکثر توان خروجی 84 اسب بخار (63 کیلووات) را در مدل Seven 170 ایجاد می کند. این خودروی اسپورت بر روی شاسی محور زنده سوار می شود و می تواند تنها در 6.9 ثانیه از حالت سکون به سرعت 62 مایل در ساعت (0-100 کیلومتر در ساعت) برسد.
از نظر بصری، دو مدل Super Seven ترکیبی از استایل کاترهام در دهههای 1970 و 1980 را نشان میدهند. این را میتوان در گلگیرهای جلویی که چرخهای 14 اینچی با طراحی قدیمی پنهان میکنند، به خوبی مشاهده کرد. هر دو خودرو به لاستیک های Avon ZT7 و لوله اگزوز جلا داده شده و همچنین چراغ های LED عقب به عنوان یک لمس مدرن مجهز شده اند.

کاترهام با طیف جدیدی از مدلهای میراثی بازمیگردد که شامل دو محصول از سری Super Seven است. Super Seven 600 و Super Seven 2000 هر دو در بریتانیا فروخته می شوند، در حالی که دومی در آینده در ایالات متحده نیز در دسترس خواهد بود. هر دو خودرو را می توان به صورت کیت و به صورت کامل خریداری کرد.
نسخه قدرتمندتر دارای موتور 2.0 لیتری فورد دوراتک با 180 اسب بخار (134 کیلووات) است. این خودرو از نظر مکانیکی با Seven 360 مرتبط است و هر دو دارای یک شاسی de-Dion هستند که در بسیاری از مدلهای دیگر این شرکت بریتانیایی دیده میشود. سرعت تا 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) 4.8 ثانیه طول می کشد. مشتریانی که به دنبال عملکرد بهتر در مسیر هستند میتوانند بسته تعلیق اسپرت اختیاری با میله ضد غلتک عقب و صندلیهای جلو تهویهشونده چهار پیستونی را سفارش دهند.
همانطور که در بالا ذکر شد، هر دو Super Seven 600 و Super Seven 2000 در بریتانیا در دسترس خواهند بود. فقط نسخه قدرتمندتر Stateside عرضه خواهد شد، اگرچه هنوز قیمتی در دسترس نیست. در بریتانیا، Super Seven 600 از 29990 پوند شروع می شود، در حالی که Super Seven 2000 از 39990 پوند شروع می شود. هر دو قیمت برای خودرو در قالب کیت کامپوننت است.
پشت فرمان چرمی مشکی بنشینید و متوجه پنل پشتی فرش شده خواهید شد که در چندین رنگ مختلف برای مطابقت با صندلیهای چرمی، داشبورد، تونل گیربکس و گتر ترمز دستی موجود است. برخی از این رنگها منحصر به سری جدید Super Seven هستند و در حال حاضر برای سایر محصولات کاترهام در دسترس نیستند.
14 عکس ها
28 عکس ها