سدان پاسات همانطور که اکثر مردم می دانند مرده است، اما پاسات پرو جدید مشعل را حمل می کند. در حالی که آخرین نسل از خودروهای خانوادگی معقول در آمریکا نمایش داده نمی شود، یک واگن در اروپا وجود دارد. در چین، فولکس واگن در حال راه اندازی یک سالن خوب با شریک محلی خود SAIC است. این خودرو در کنار Magotan، سدان دیگری با اندازه مشابه که از طریق سرمایه گذاری مشترک FAW-VW عرضه می شود، فروخته می شود. بله، سدان ها هنوز در آنجا تجارت بزرگی هستند.
پاسات سه جعبه ای متفاوت از مدل جهانی است، نه فقط به این دلیل که از درب آسانسوری کاربردی تر جلوگیری می کند. به داخل بپرید و متوجه خواهید شد که فولکسواگن یک نمایشگر را فقط برای سرنشین جلو در نظر گرفته است. ما به دیدن تنظیمات صفحه نمایش سه گانه از برندهای سطح بالا از گروه فولکس واگن، مانند پورشه و آئودی عادت کرده ایم. اکنون در حال پایین آمدن به سمت اصلی اصلی است، و ما دقیقاً از دیدن آن هیجان زده نیستیم.
صفحه نمایش سوم 11.6 اینچ است که آن را کوچکتر از سیستم اطلاعات سرگرمی 15 اینچی اما بزرگتر از خوشه ابزار دیجیتال 10.3 اینچی می کند. Passat Pro جدیدترین در مجموعه طولانی خودروهای جدید است که تقریباً به طور کامل دکمه های فیزیکی را حذف کرده است. در عوض، باید به آن صفحه لمسی غول پیکری که از مرکز داشبورد بیرون زده است، تکیه کنید. اگر گوشیهای هوشمند حواستان را پرت میکنند، چگونه آن تبلت نیست؟ آن صفحه نمایش اضافی نیز مطمئنا کمکی نمی کند.
پاسات پرو بر اساس همان پلت فرم MQB که مدل فقط واگن در اروپا فروخته می شود، بزرگتر است. طول آن 197.1 اینچ، عرض 72.8 اینچ و ارتفاع 58.6 اینچ است و فاصله بین دو محور سخاوتمندانه 113 اینچ است. به طور کلی 3.5 اینچ بلندتر و بین محورهای جلو و عقب 1.2 اینچ است. این فاصله بین دو محور مشابه Magotan است اما در کل کمی طولانی تر است. به هر حال، سدان بزرگ دیگری که فولکسواگن در چین به فروش میرسد، دارای نمایشگر سرنشینی است که نسل جدید آن در اوایل امسال عرضه شد.
SAIC-VW پاسات پرو را با موتور 2.0 لیتری گازسوز توربوشارژ با 217 اسب بخار قدرت و 258 پوند فوت گشتاور به فروش خواهد رساند. کانال چهار ضربهگیر، نیرو را از طریق یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه به محور جلو منتقل میکند. یک واحد 1.5 لیتری کمتر با 158 اسب بخار قدرت و 184 پوند فوت نیز در نظر گرفته شده است.
پاسات قدیمی کنار گذاشته نخواهد شد زیرا SAIC-VW قصد دارد دو نسل مختلف از این سدان را برای مدت زمان نامشخصی بفروشد. سدانهای زیادی از فولکسواگن در چین وجود دارد که کراس اوورها و شاسیبلندها هنوز به طور کامل تسخیر نشدهاند (و ممکن است هرگز نخواهند شد): لاماندو L، Phideon، CC، Sagitar، Bora، و Lavida.
فولکس واگن پاسات پرو پس از معرفی عمومی خود در نمایشگاه خودروی چنگدو 2024، پیش از پایان سال جاری در چین به فروش خواهد رسید.
20 عکس ها
فولکس واگن