این آخرین 1500 اسب بخار شیرون، بوگاتی است


بوگاتی اعلام کرده است که Chiron در نهایت هشت سال پس از معرفی آن در سال 2016 به پایان می رسد. این پایان تریم Chiron 1500 PS است، و اگرچه به طور کامل توسط سرویس سفارشی سازی داخلی Sur Measure بوگاتی کار شده است، اشتباه نکنید – این آخرین مورد است. پایه مدل Chiron. این پایان به طور کامل Chiron یا پایان بسیار دراماتیک تر و مدت ها مورد انتظار نیروگاه W16 نیست.

این نمونه، که بوگاتی آن را با رنگ‌هایی که آن را Nocturne و Copper می‌نامد، به پایان رساند، به بلال هیدری، مدیر شرکت نفت و گاز کانادایی و فردی که خود را «کارآفرین و ریسک‌پذیر» توصیف می‌کند، تحویل داده شد. طبق اینستاگرام خود، هایدری نمونه نهایی خود Chiron را در نوامبر سال 2021 سفارش داد. در حالی که او اطلاعات قیمت گذاری را در پست خود به طور نیمه دلخواه خط زد، موفق شد اطمینان حاصل کند که یک رقم کلیدی کشف نشده است، بنابراین ما می دانیم که او قیمت Chiron بیش از 3,000,000 دلار است. برای یک ماشین سطح ابتدایی بد نیست.

Chiron “نهایی” Hydrie پس از تحویل نهایی Chiron Super Sport 300+ و آخرین موجود برای فروش Chiron Profilee سال گذشته در حراجی به قیمت 10.8 میلیون دلار فروخته شد. Hydrie's Chiron نیز برای مدت طولانی برتری را حفظ نخواهد کرد، زیرا خریدارانی که صرفاً از تریم های پایه راضی نمی شوند. آنها ماشین های نهایی هنوز تعداد ناشناخته ای از Chiron Pur Sport و همچنین Mistral و Bolide مجهز به W16 باقی مانده است.

بوگاتی شیرون 1500
بوگاتی شیرون 1500

تاریخ تحویل این خودروها هنوز مشخص نیست. بوگاتی به سادگی گفته است که فینال تا چند ماه دیگر با تحویل آخرین آن به اینجا خواهد رسید [Chiron] به عنوان مثال.” آخرین خودروی W16 جایی در یکی از این خودروها خواهد بود، زیرا جانشین Chiron از پیشرانه 8.0 لیتری به نفع یک پیشرانه هیبریدی V8 اجتناب خواهد کرد. از سال 2026 شروع می شود.

در همین حال، می‌توانیم پیش از دیدن Chiron روی چند خودروی «نهایی» دیگر از مولشیم شرط‌بندی کنیم. خیلی جانشین مورد انتظار





منبع