این بوگاتی ویرون تقلبی یک قطعه اصلی دارد


بوگاتی 450 ویرون تولید کرد، اما این یکی از آنها نیست. ماکت‌ها معمولاً با حذف پانل‌های بدنه اصلی از اتومبیل‌های موجود و جایگزینی آنها با سفارشی ساخته می‌شوند که تقلید واقعی است. این فرآیند اغلب به نسبت های عجیبی منجر می شود که هویت واقعی خودرو را نشان می دهد. با این حال، این شبیه‌ساز سوپراسپرت، رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته و دارای شاسی سفارشی است.

برای چشمان آموزش ندیده و بدون نزدیک شدن به ماشین، این (یک جور هایی) شبیه ویرون است حتی دارای یک جلد موتور پرینت سه بعدی است که به طور صادقانه از W16 تقلید می کند، بر اساس اسکن سه بعدی یک موتور 8.0 لیتری چهار توربو واقعی. با این حال، در زیر آن، یک موتور 4.2 لیتری V8 توئین توربو از نسل اول آئودی RS6 (C5) قرار دارد. 444 اسب بخار قدرت و 428 پوند فوت (580 نیوتن متر) تولید می کند که کمتر از نیمی از ویرون اصلی است.

یکی از اجزایی که مستقیماً از ویرون به عاریت گرفته شده، شیشه جلوی کمی ترک خورده است که از یکی از وسایل نقلیه ساخته شده در مولشیم، فرانسه تهیه شده است. در حالی که نمای بیرونی تلاش مناسبی برای تقلید از جانشین EB110 بوگاتی انجام می‌دهد، نمی‌توان همین را در مورد کابین نیز گفت. فضای داخلی یک ویرون با بهترین چرمی که گروه فولکس واگن می تواند تهیه کند تزئین شده است، اما این چرم دارای سهم نسبتاً خوبی از پلاستیک های سخت است.

لوگوی بزرگ EB روی فرمان چسبنده است، در حالی که انتخابگر دنده و برخی از دنده‌ها از یک آئودی پلبی هستند. کنترل‌های تهویه مطبوع نیز ریشه‌های خود را به خودرویی متعلق به دهه 2000 برمی‌گردانند که چهار حلقه را حمل می‌کرد، و رادیو JVC که به بازار عرضه می‌شود، چندان مناسب نیست. تلاش برای تقلید از شکل ویرون همچنین برخی از جنبه‌های منفی را برای تجربه رانندگی به همراه داشت، زیرا نقاط کور نگران‌کننده‌ای وجود دارد، و دید بیرونی از طریق شیشه جلوی ویرون اصلی کمتر از حد ایده‌آل است.

با این حال، با توجه به اینکه یک تلاش یک نفره در طول هفت سال بود، این یک ساخت کلی مناسب است، که در طی آن او 350,000 پوند یا حدود 444,000 دلار با نرخ ارز فعلی هزینه کرد. اکنون گفته می شود که ارزش آن 150000 پوند است که معادل 190000 دلار است. با این مقدار پول، می توان یک سوپراسپرت اصلی مانند آئودی R8 کم مسافت پیموده شده را خریداری کرد.



منبع