این بی‌ام‌و سری 7 Overlander با روتمنز از هر شاسی بلند دیگری بهتر است



دوستان نوبت به ماشین پروژه ماهی خارج از آب دیگر رسیده است. بلند کردن بی‌ام‌و سری 7، نصب لاستیک‌های آفرود و پیچیدن آن در روتمنز چیزی نیست که تا به حال به آن فکر می‌کردیم. اما واقعی است. و خوب است. خیلی خیلی خوب.

بی‌ام‌و مورد بحث نسل چهارم E65 سری 7 است که دوران طراحی کریس بنگل را در BMW در سال 2001 آغاز کرد. شکل خودرو در آن روز کمبودی نداشت، اما سیستم تعلیق دو اینچی و چراغ‌های چهارگانه هلا وجود داشت. معجزه کنید تا ظاهر را تمیز کنید. این خودرو بر روی چرخ‌های 18 اینچی روتا سوار می‌شود که با Yokohama Geolanders پوشیده شده‌اند و زیبایی کاملاً جالبی به این سدان لوکس می‌دهد.

و با این حال، آن چیزی که ما اغلب در ساخت‌های خارج از جاده می‌بینیم، بد نیست. این خودرو از e65overland در اینستاگرام می آید، با اولین پست به تاریخ ژوئن 2023 که یک ماشین تمیز را در بدنه Rothmans آن نشان می دهد. در آن نقطه فقط یک قفسه سقف و لاستیک پوشیده بود. چادر Arcta بعدا آمد. با مرور عکس ها/فیلم های مختلف، متوجه می شویم که طرح دیفرانسیل عقب آن حفظ شده است. زیر کاپوت بی ام و M57 توربوشارژ 3.0 لیتری دیزل I6 قرار دارد که از طریق سیستم اگزوز اصلاح شده تنفس می کند و به 282 اسب بخار قدرت می دهد. بوش های پلی در جلو و دیفرانسیل لغزش محدود در عقب تنها اصلاحات دیگر هستند.

جالب‌تر کردن ماجراجویی، مسافت پیموده شده در این Bimmer است – 555,555 کیلومتر در هر پست ویدیویی از 2 ژانویه. این 345,205 مایل است، و ما گمان می‌کنیم که از آن زمان تا کنون مقدار زیادی افزایش یافته است. ما با اکانت اینستاگرام تماس گرفتیم و متوجه شدیم که این خودرو فقط در مالک دوم آن است. با گیربکس شکسته در 335000 مایل خریداری شد، بنابراین بازسازی شد. کویل اوورهای مسافرتی طولانی برای تابستان برنامه ریزی شده است که می تواند به سدان بزرگ قابلیت آفرود بیشتری بدهد.

تا آن زمان، در حال حاضر بهترین زندگی خود را با ماجراجویی های منظم در سراسر اروپا سپری می کند. ما نمی‌توانیم منتظر باشیم تا گام بعدی را در این ساخت دلخراش BMW ببینیم.





منبع