BMW تنها دو نسل از سری 8 را ارائه کرده است. اولین خروجی آن تقریباً یک دهه در دهه 1990 به طول انجامید تا اینکه خودروساز این پلاک را برای نزدیک به 20 سال ذخیره کرد. E31 به دلیل فروش ضعیف از بین رفت و به دوره کوپه پایان داد، اما ظاهر شیک آن فراموش نشده است. Reyn Speed Shop یک نمونه خیره کننده را ایجاد کرده است که در هفته اتومبیل مونتری به جهانیان نشان داد.
این خودرو 858 CSL نام دارد و از چندین پنل بدنه فیبر کربنی جدید برای کمک به کاهش وزن و کسب نشان Competition Sport Lightweight استفاده میکند. همچنین سپرهای جلو و عقب جدید، گلگیرهای جعبه ای عریض، چراغ های جلوی سفارشی و کاپوت هواکش نیز وجود دارد. رینگ های آلیاژی منحصربفرد دارای کلاهک های مرکزی اصلی BMW هستند. این یک ارتقاء سبک ظریف است که در عین اضافه کردن چند پیچ و تاب منحصر به فرد، بر استایل استوک تأکید می کند.
این یکبار موتور اصلی را نیز از بین میبرد – BMW V-8s و V-12s با جابجاییهای مختلف ارائه میکرد – و آن را با موتور 5.0 لیتری V-10 از M5 نسل E60 جایگزین کرد. با این حال، Reyn Speed Shop نتوانست به اندازه کافی آن را به حال خود رها کند، بنابراین حجم موتور را با یک حرکت طولانیتر به 5.8 لیتر رساند و آن را با یک گیربکس شش سرعته دستی جفت کرد.
رین اعداد عملکرد جدید موتور اصلاح شده را اعلام نکرد، اما این موتور در اولین E60s که از خط تولید خارج شد، 500 اسب بخار قدرت و 384 پوند فوت گشتاور تولید کرد، که BMW از سال 2005 تا 2010 آن را فروخت. حجم بزرگتر احتمالاً معادل است حتی اسب بخار بیشتر، اما با پایان هفته اتومبیل مونتری، ممکن است شانس خود را برای دیدن 858 CSL از دست داده باشید. اما حداقل وجود دارد. نسل اول سری 8 سزاوار عشق بیشتری است.