تویوتا هفته گذشته FJ Bruiser را طعنه زد و موتور V8 خود را که منبع NASCAR است، فاش کرد. امروز، ما میتوانیم محصول نهایی را قبل از ورود به نمایشگاه SEMA امسال ببینیم و هیچ شباهتی به پیکاپ 1966 FJ45 که شروع به کار کرد، ندارد.
تیم سازنده کار را با ساخت یک شاسی کامل لوله و قفس رول شروع کرد و بدنه را با قاب سفارشی جفت کرد. FJ دارای محورهای محکم، دیفرانسیل جلو و عقب کوری و جعبه انتقال Adapter Advanced Atlas است. به لطف سیستم تعلیق کامل بازوی عقبی با کمک فنرهای فاکس و فنرهای ایباخ، زمین های سخت را جذب می کند.
28 عکس ها
بیشتر زیر کاپوت نسخه اصلاح شده موتور 358 اینچی NASCAR V8 تویوتا ریسینگ توسعه یافته است. تویوتا چیزی را که برای FJ تغییر داده است فاش نکرد، اما موتور معمولاً در تریم کامل مسابقه حدود 725 اسب بخار قدرت تولید می کند. این خودرو دارای گیربکس اتوماتیک مهندسی Rancho Drivetrain با سه سرعت مسابقه ای و سیستم اگزوز MagnaFlow است.
پیشرانه Bruiser ویژگی های عملکردی منحصر به فردی را به آن می دهد. لندکروزر می تواند با سرعت 12 مایل در ساعت در پایین ترین دنده بخزد. همچنین می تواند با استفاده از لاستیک های 42 اینچی BF Goodrich Krawler T/A KX خود برای حداکثر چسبندگی، با سرعت 165 مایل در ساعت در بالاترین دنده در 7000 دور در دقیقه در سراسر مناظر مسابقه دهد. آنها چرخهای 20 اینچی Method Beadlock را میپیچند که میتوانند با حرکت کامل به نیمهی شیشه جلو برسند.
یکی از ویژگی های مبتکرانه تر کامیون، مسیر یکپارچه CAMSO است. تویوتا صفحه لغزنده وسط را با مسیری شبیه تانک جایگزین کرد که میتواند Bruiser را در صورت مرکزیت بالا نجات دهد. راننده حتی نیازی به پیاده شدن از خودرو ندارد، این حالت از داخل کابین با فشردن یک دکمه فعال می شود.
صندلیهای Momo Daytona EVO که تویوتا بهعنوان ادای احترام به طرح اصلی FJ، آنها را با روکش چهارخانه دوباره پوشانده است، سرنشینان را در جای خود نگه میدارد. راننده یک فرمان قهرمانی جکی استوارت مدل 1968 از یک شرکت لوازم جانبی دارد.
FJ Bruiser در نمایشگاه لاس وگاس در کنار کانسپت جدید Tacoma X-Runner، یک کامیون خیابانی راد، حضور خواهد داشت. این خودرو دارای سیستم تعلیق پایین تر، موتور 3.4 لیتری V6 توربوشارژ دوقلو 421 اسب بخاری، مسیر 3.0 اینچی عریض تر و چرخ های فیبر کربنی 21 اینچی است و ما آن را تقریباً به بدی Bruiser می خواهیم.