آمریکا فقط GR کرولای کامپکت را دریافت می کند، اما در اروپا و سایر نقاط جهان، یاریس GR از همان موتور سه سیلندر توربو پرپشت بهره می برد. هات هاچ کوچکتر اکنون در ایتالیا به مناسبت 53 سال از پیروزی تویوتا در اولین مسابقه خود در مسابقات جهانی رالی، نسخه ویژه را دریافت می کند. به این ترتیب، سوپرمینی با کارایی محدود پس از کرولا 1600 کوپه 1973 می آید.
این نوارهای با طعم قدیمی تنها تغییراتی نیستند که تویوتا در یاریس GR ایجاد کرده است، زیرا این هاچ بک جذاب همچنین دارای چرخ های فورج 18 اینچی با روکش طلایی Heritage است. آلیاژهای پر زرق و برق در تایرهای نیمه نرم پیرلی P Zero Trofeo R پیچیده شده اند، بنابراین خریداران به صورت استاندارد مقداری لاستیک جدی دریافت می کنند. ناامید کننده، TGR Italy Limited Edition کاملاً با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک عرضه می شود. برای داشتن یک دستی شش سرعته باید یک یاریس معمولی GR سفارش دهید.
تویوتا برای شیرین کردن قابلمه، نشان بیرونی مخصوص و یک پلاک شمارهدار جداگانه به داخل آن اضافه میکند. علاوه بر این، سوپرمینی اسپورت همراه با گواهی اصالت به عنوان یادآوری ارائه میشود که این یک یاریس GR قدیمی نیست. Tech Pack به صورت استاندارد گنجانده شده است، بنابراین حسگرهای پارک، نظارت بر نقاط کور و هشدار ترافیک متقاطع عقب بخشی از این معامله هستند.
TGR Italy Limited Edition ارزان نیست زیرا تویوتا 67500 یورو (74500 دلار) برای نسخه محدود GR Yaris می خواهد. در مورد در دسترس بودن، تنها 51 خودرو فروخته خواهد شد – یک دستگاه برای هر سال از زمان پیروزی کرولا با مشخصات رالی در Press On Regardless (POR) در دیترویت. والتر بویس کانادایی و داگ وودز کمک راننده به طور خصوصی وارد ماشین مسابقه شدند و در سال 1973 در جاده های میشیگان پیروز شدند و اولین پیروزی تویوتا در WRC را رقم زدند.
با توجه به اینکه کرولا پایه 2024 GR 37635 دلار در ایالات متحده است، قیمت درخواستی مطمئناً بسیار زیاد است. با این حال، انجام تبدیل ساده از یورو به دلار، گویای تمام ماجرا نیست. مالیات ها در ایتالیا به طور قابل توجهی متفاوت است، به خصوص که مشتریان باید مالیات بر ارزش افزوده 22 درصد بپردازند. مالیات بر ارزش افزوده در درجه اول دلیل گرانی خودروهای جدید در اروپا است.
بسته به کشور، هزینه های دیگری نیز وجود دارد که خریدار باید بپردازد، مخصوصاً هنگام خرید یک مدل عملکردی با آلایندگی بالا. به همین دلیل است که یک یاریس GR با قیمت مسخره 92290 یورو در فرانسه به عنوان CO شروع می شود.2 مالیات تقریباً قیمت خودرو را دو برابر می کند. مدل اتوماتیک حتی گران تر است.
اگر مایل به پرداخت این نوع پول هستید، تویوتا ایتالیا پس از باز شدن دفاتر سفارش در 9 سپتامبر، مبلغ 2500 یورو سپرده اولیه میخواهد. 51 خریدار همچنین یک جلد ماشین شمارهدار، دو کارت VIP برای TGR ایتالیا 2025 دریافت خواهند کرد. فصل، و حتی لباس های مارک TGR ایتالیا. عرضه عمومی این خودرو برای ماه اکتبر برنامه ریزی شده است و تحویل آن قبل از پایان سال آغاز می شود.
GR یاریس و GR کرولا تنها مدل های تویوتا هستند که از موتور 1.6 لیتری توربوشارژ سه سیلندر استفاده می کنند. با این حال، اکنون یک لکسوس نیز وجود دارد. LBX Morizo RR چهار چرخ متحرک یک کراس اوور کوچک تقویت شده با همان قدرت 300 اسب بخار و 295 پوند فوت است. همچنین با امکان انتخاب بین شش سرعته دستی و هشت سرعته خودکار ارائه می شود. بسیار شبیه یاریس GR، متأسفانه به آمریکا نمی آید.