مطمئناً این یک ساخت منحصر به فرد است و به نظر می رسد کاملاً خوب ساخته شده است. اما آیا طرفداران جگوار یک XJS با استخوان های کامارو می خواهند؟ آیا طرفداران کامارو V8 خود را با بدنه جگوار می خواهند؟ زمانی که حراج در 27 اکتبر به پایان می رسد، متوجه خواهیم شد. و اگر محتوای خودروهای کلاسیک بیشتری را از روزهای گذشته می خواهید، جست و خیز درباره ماشین ها پادکست، در زیر موجود است.
همین است بسیار سوال بعید است که این ماشین کنجکاو به دنبال پاسخ به آن است. این خودرو که در حال حاضر در Bring A Trailer به فروش میرسد، بهعنوان شورولت کامارو 1994 با بدنه جگوار XJS فهرست شده است. این عنوان از VIN Jag استفاده می کند، بنابراین از نظر مشترک المنافع پنسیلوانیا، این یک جگوار XJS مدل 1987 است. میدونی چیه؟ قدم زدن در کنار آن در بیرون – حتی از نزدیک – دلیل کمی برای باور غیر آن وجود دارد. این خودرو از لباسهای مسابقهای جگوار گروه 44 استفاده میکند و یک سوئیچ قطع کننده باتری خارجی ممکن است به شما این باور را بدهد که این کوپه V12 برای انجام وظیفه در پیست اصلاح شده است.
جزییات مربوط به ساخت ذکر نشده است، به جز پنل های بدنه جگوار که بر روی یک بدنه 1994 کامارو Z28 نصب شده است. گالری عکس مفصل همراه با حراج، «مارو» را قبل از نصب بیتهای جگوار نشان میدهد. در واقع به همان اندازه که می توانید برای یک بدنه یکپارچه با سقف و تمام ستون ها برداشته شده، خالی است.
حتی یک نگاه سریع به داخل ممکن است برای آشکار کردن شورلت زیر آن کافی نباشد. یک داشبورد و فرمان XJS در جای خود قرار دارند، اما پانل درها و اهرم دستی شش سرعته برجسته سرنخهایی از وقوع اتفاق عجیبی در اینجا هستند. این دستگاه با گیج های ارتقا یافته بسته بندی شده است و پانل های درها در صورتی تمیز و با روکش های خاکستری جامد تمیز می شوند. سرانجام به آنچه در زیر کاپوت است می رسیم و آن وقت است که حقیقت آشکار می شود. یک V8 5.7 لیتری جایگزین V12 Jag شده است، اما تعویض موتور نیست. این محل موتور کامارو است.
درست است که جگوار XJS شهرت زیادی دارد که اگر بگوییم نیاز به تعمیر و نگهداری دارد. همچنین درست است که نسل چهارم شورولت کامارو یک پلت فرم نسبتاً قوی با قدرت V8 است. آیا ترکیب این دو نماد عملکرد می تواند چیزی خارق العاده ایجاد کند؟
در مورد موتور، این موتور به عنوان یک موتور 5.7 لیتری LT1 V8 با مجموعه ای از قطعات داخلی ارتقا یافته و یک اگزوز قوی ذکر شده است. نیرو از طریق جعبه دنده شش سرعته دستی به اکسل عقب جامد کامارو منتقل می شود و سیستم تعلیق نیز به میزان قابل توجهی ارتقا یافته است. ما می بینیم که یک پلاک به عقب پیچ شده است، اما مشتاق یادداشت اگزوز V8 در ویدیوی بالای مقاله نشان میدهد که این خودرو در پیست بسیار بیشتر در خانه است.
10 عکس ها