این خودروی مسابقه‌ای تویوتا GR86 دارای یک تعویض 3.4 لیتری 2JZ است و صدایی حماسی در Dyno دارد


عشق زیادی برای تویوتا GR86 و طبیعت زیرک آن وجود دارد. در مورد شکایات، مسئله روغن نابسامان وجود دارد که گاهی اوقات فلت فور سوبارو را به یک آجر تبدیل می کند. اما حتی با همه چیز زمزمه می شود، همیشه می توان از قدرت کمی بیشتر استفاده کرد. آیا می دانید چه چیزی قدرت بیشتری دارد؟ 2JZ تقویت شده اما این شش دیگ 3.0 لیتری نیست که شما با آن آشنا هستید. این یک stroked 3.4L است و در دینو عالی به نظر می رسد.

این در این ویدیوی کوتاه از 144.Printhouse & Racestudio در یوتیوب واضح است. این جدیدترین محصول در یک سال ساخت است که یک GR86 Premium کارخانه ای را به یک ماشین دریفت 900 اسب بخاری تبدیل کرد. اما هنوز 900 اسب بخار قدرت ندارد، زیرا خدمه هنوز در مرحله تیونینگ هستند. اشکالی ندارد، زیرا آزمایش اولیه نویدهای زیادی را نشان می دهد.

جلسه داینو با برخی اصلاحات سریع شروع می شود، زیرا نشت مایع خنک کننده ظاهر شد. همچنین مشکلی در خاموش شدن پمپ های آب و سوخت پس از گرم شدن خودرو وجود دارد که مورد دوم در نهایت مانع از کشیدن دینو دوم شد. اما در حالی که خودرو برای عبور از خط پایه وصل شده است، GR86 اصلاح شده 440 اسب بخار قدرت و 394 پوند فوت گشتاور تولید می کند. به خاطر داشته باشید، این ارقام قدرت در چرخ‌های عقب هستند. در میل لنگ، این 2J باید بیش از 520 اسب بخار قدرت تولید کند و 15 درصد از بین برود.

ما می دانیم که ممکن است برخی از شما با این رقم تحت تأثیر قرار نگیرید، اما قبل از زدن ارسال نظر تند که تایپ می کنید، این را بدانید. شما اولین جلسه دینو را برای این موتور می بینید که در این مرحله اساسا تنظیم نشده است. این یک آسیاب تک توربو ساخته شده در مسابقه است که در حال حاضر هفت پوند تقویت می کند. هنوز هیچ تایمینگی ندارد و کشش تقریباً در 6500 دور در دقیقه به پایان رسید. به عبارت دیگر این موتور دارای یک مقدار زیادی بیشتر برای دادن. و ما مشکوک هستیم که یک ویدیوی بعدی دقیقاً آن را نشان دهد.

در این بین، بنشینید و بلندگوهای خود را روشن کنید. چیزهای کمی در زندگی به خوبی یک 2JZ خوش ساخت به نظر می رسند. این BRZ باید یک هیولای مطلق باشد وقتی به مسیر می رسد.



منبع