این دکمه بی‌ام‌و را تماشا کنید که خودش سرخ می‌شود و دود صورتی عجیب و غریب منتشر می‌کند



خودروهای آلمانی با بالا رفتن سن، قابلیت اطمینان خود را کاهش می‌دهند، اما هرگز ندیده‌ایم که خودروهای آلمانی چنین خرابی مکانیکی داشته باشند.

کانال یوتیوب Speed ​​Academy در ماه نوامبر یک کلیپ کوتاه در اینستاگرام منتشر کرد که شاید عجیب‌ترین عیب الکتریکی را که تا به حال در BMW دیده‌ایم نشان دهد. این ویدئو میزبان پیتر تاراچ را نشان می‌دهد که تلاش می‌کند مشکلی را با دکمه EDC نسل E90 M3 خود که مسئول کنترل سفتی دمپرها است، حل کند. ناگهان یک دود صورتی عجیب از زیر دکمه شروع به انتشار می کند.

تاراچ می‌گوید: «خب این یک مورد جدید است. “من هرگز چنین اتفاقی ندیده ام.”

تاراچ به سرعت ماشین را خاموش می کند، اما نه قبل از اینکه شاهد ریختن دود بیشتری به داخل کابین باشیم. بخش نظرات ویدیو به طرز عجیبی پر از طلا است. یکی می‌خواند: «نشان دادن جنسیت BMW معمولی. یکی دیگر می‌گوید: “این آزمایش آزمایشی پخش عطر توت‌فرنگی BMW است. اگر همیشه آن را می‌خواهید، 50 دلار زیرمجموعه ماهانه است.”

مشخص نیست که چگونه این اتصال الکتریکی رخ داده یا در نهایت چگونه برطرف شده است، زیرا Speed ​​Academy در آخرین ویدیوی به روز رسانی خود در M3 به این خرابی عجیب اشاره نکرده است. مفسران پیشنهاد می کنند که دود ممکن است به دلیل گیرکردن سیم یا مایعی باشد که به طور ناخواسته وارد کنسول مرکزی شده است. در هر صورت، امیدواریم تاراچ از تنفس آن چیزها خودداری کند.





منبع