این ردیاب کوچک Geo دارای یک موستانگ بزرگ V-8 است


برخی ممکن است آن را احمقانه بدانند، برخی دیگر بگویند راد است. اما همه موافق هستند که این یک خوابیده است، زیرا آخرین باری که ما بررسی کردیم، یک موتور 5.0 لیتری V-8 گزینه ای برای Geo Tracker 1996 نبود. و با این حال، در اینجا ما یک ردیاب به اندازه یک لیوان با نشان V-8 روی جلوپنجره داریم، و مردم، جعلی نیست.

این ردیاب 28 ساله برای فروش در Steel City Classics در آلاباما فهرست شده است و اگر کاملاً صادق باشیم، حتی بدون تعویض موتور بزرگ نیز توجه ما را به خود جلب می کرد. یک ردیاب با ظاهر تمیز اغلب نمی‌بیند، و با وجود اینکه در زمان جدید بسیار محبوب نبودند، این ردیاب‌های کوچک با سقف نرم در دهه 2020 طرفداران زیادی دارند.

1996 Geo Tracker V8
1996 Geo Tracker V8
1996 Geo Tracker V8

به طور معمول، شما یک موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر معمولی را بین گلگیرها پیدا می کنید که در یک روز خوب، 95 تا 100 اسب بخار قدرت را تولید می کند. این یکی بدیهی است که معمولی نیست، همانطور که در محفظه موتور بسیار تمیز با یک 5.0 شگفت انگیز که در آنجا به کار رفته است، گواه آن است. این یک خودروی قدیمی فورد با موتور V-8 است، و در حالی که رده‌بندی قدرت توسط فروشنده‌ی فروش ذکر نشده است، احتمالاً قدرتی به راحتی در شمال 300 اسب بخار وجود دارد. این دوربین دارای یک دوربین B303 با احتراق MSD است، و کمی خسته شده است، بنابراین ما شرط می‌بندیم که این وسیله برای رانندگی یک مشکل قانونی است. انتقال قدرت فقط به چرخ‌های عقب از طریق یک گیربکس پنج سرعته دستی باعث بهتر شدن آن می‌شود.

فراتر از آن، توضیحات فروش می گوید که این ردیاب یک بازسازی فریم آف را پشت سر گذاشته است. با توجه به آنچه در عکس ها می بینیم، در همه جا بسیار خوب به نظر می رسد. بالا تناسب خوبی دارد، فضای داخلی تمیز است، و بدنه به شکلی باشکوه به نظر می رسد. حداقل تا زمانی که به عقب برسید، جایی که اگزوزهای دوگانه و چتر نجات ممکن است شما را به برخی از اسب‌بخاری‌هایی که در حال وقوع هستند، سوق دهد، با تعریف کلاسیک خواب‌آور مطابقت دارد.

1996 Geo Tracker V8

آیا ارزش آن 17900 دلار است؟ ما این سوال را برای بحث باقی می گذاریم، اما به نظر می رسد یک ساخت تمیز است و صادقانه بگویم، این اولین بار است که ما یک V8 Tracker را می بینیم. وارد نظرات شوید، نظر خود را در مورد این ساخت راد با ما در میان بگذارید.



منبع