این سوفاری باگی ساحلی بهترین استفاده از پورشه 928 است


آفرود در خودروهای اسپرت پورشه چیز جدیدی نیست. 911 برای چندین دهه یکی از محبوب ترین خودروهای رالی بوده است، به طوری که پورشه 911 داکار را برای تفریح ​​خارج از پیاده رو مستقیماً از کارخانه ساخته است. اما این سافاری 911 نیست. این یک 928 موتور جلو کلاسیک است و برای فتح بیابان ها یا مراحل رالی طراحی نشده است.

به 928 S سلام کنیدتوفری این پورشه با در نظر گرفتن ساحل ساخته شده است، از این رو تخته های موج سواری به قفسه سقف متصل شده است. این متعلق به Tadeusz Elwart، مبتکر رویدادی در لهستان به نام Hel Riders است. این جشنواره ای است که به اتومبیل های جذاب، اسکیت بورد و موج سواری اختصاص داده شده است و این 928 کاملاً با موضوع مطابقت دارد.

پورشه

پورشه

پورشه

هدف این بود که پورشه ای بسازد که بتواند فعالیت های خارج از جاده را به سبک سافاری واقعی انجام دهد، اما همچنین به عنوان یک تاکسی موج سواری عملکردی در سواحل کروز گردش کند. 928 با موتور V-8 خود مطمئناً قدرت کافی دارد، اما چیدمان موتور جلو/درایو عقب لزوماً بهترین گزینه برای کشش روی سطوح شل نیست. Tomasz Staniszewski راننده و مهندس کهنه کار رالی برای ارائه تخصص خود وارد میدان شد، زیرا اخیراً رالی کلاسیک داکار را با یک پورشه 924 اصلاح شده به پایان رسانده است.

جزئیات ساخت به اشتراک گذاشته نشده است، اما 928 کمی بالاتر است و روی لاستیک‌های همه‌جانبه سوار می‌شود. جنبه‌های سیستم تعلیق، گیربکس و دیفرانسیل نه تنها برای خارج شدن از جاده، بلکه برای خزیدن در امتداد یک ساحل شنی بهینه‌سازی شدند. گروه طراحی مستقر در ورشو Lange & Lange برای طراحی بیرونی فراخوانده شد. در خطوط راه راه 928 اشاره ای به Rothmans وجود دارد و قوس چرخ های گشاد شده از دست نمی رود. ظاهر خوبی برای این کلاسیک دهه 1980 است.

در دنیایی که 911های سافاری در همه جا حضور دارند، دیدن اینکه 928 کمی توجه خارج از سنگفرش را به خود جلب می کند، بسیار خوب است. از نظر فنی، ماموریت آن این است که موج سواران را در امواج بزرگ بیرون بیاورد. اما اگر این ماشین را در ساحل داشته باشیم، همه تخته های موج سواری را فراموش می کنیم.



منبع