De Tomaso Pantera ماشین رویایی توماس لیندن است. خودروهای کلاسیک اسپرت موتور وسط ایتالیایی-آمریکایی، به ویژه در سوئد، جایی که او زندگی می کند، یک منظره معمولی نیستند. لیندن اجازه نداد کمبود عرضه او را متوقف کند و سوپراسپرت خود را با پانترا به عنوان الهام بخش ساخت.
شکل خودرو پنترا اصلی را تداعی می کند (به گالری زیر مراجعه کنید) اما با برخی تفاوت های قابل توجه. چراغهای جلوی پاپآپ به نفع لامپهای ثابت پشت درپوشهای شفاف هستند. یک ورودی کوچک روی پشت بام است. پانل های مشبک کنار پنجره ها نگاهی به محفظه موتور می دهد. عرشه به جای اینکه صاف باشد، دارای پانل های لووردار است که باعث می شود پیشرانه از بیرون خودرو قابل مشاهده باشد. یک لوله اگزوز بزرگ و بیضی شکل از پایین دم خارج می شود.
15 عکس ها
لیندن در ادای احترام خود به Pantera یک فورد V8 32 سوپاپ نصب می کند که منطقی است زیرا نسخه اصلی از یک موتور هشت سیلندر از بیضی آبی استفاده می کند. این نیروگاه به گیربکس چهار سرعته دستی پورشه 930 متصل می شود. سیستم تعلیق عقب داخلی از قطعات موتورسیکلت یاماها R1 استفاده می کند. او همچنین اگزوز را سفارشی ساخت.
لیندن قدرت خروجی را مشخص نمی کند، اما راه اندازی به نظر می رسد رانندگی در این ویدیو بسیار سرگرم کننده است. او حتی یک شتاب کوتاه را نشان می دهد. V8 نیز صدای یک ماشین عضلانی مناسب را دارد.
لیندن برای چیدن وسیله نقلیه خود از قطعات مختلف خودروها استفاده می کند. قاب و دستگیره درب ها از هوندا سیویک می آید. آینه های جانبی به صورت سفارشی از فیبر کربن و با استفاده از قالب های آئودی TT ساخته شده اند. شیشه جلو از ساب 9-5 مدل 1998 خارج شده است.
خودروی لیندن نیز فضای داخلی هدفمندی دارد. او آی پدها را برای دسته ابزار و دوربین پشتیبان نصب می کند. صندلی های به شدت مستحکم سرنشینان را در آغوش می گیرند و راننده فرمان سه پره را در دست می گیرد. یکی از نکات جالب در داخل، تعویض دنده دروازه ای است.
فقط پنج ویدیو در کانال یوتیوب لیندن وجود دارد. اما، اگر او را می شناسید، به ما اطلاع دهید. ما دوست داریم اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه چشمگیر و خانگی داشته باشیم، مانند مدت زمانی که او برای مونتاژ این وسیله نقلیه صرف کرده است.