این شارژر جدید دوج است


دوج فقط چیز غافلگیر کننده ای روی ما انداخت. این خودروساز در پستی در شبکه های اجتماعی، چندین عکس از یک خودروی جدید به نمایش می گذارد. با تصاویر یک پیام ساده می آید: دوربین یا دستگاه ضبط مجاز نیست. مدل پیش تولید نشان داده شده است. در اواخر سال 2024 در دسترس است.

پس ما در اینجا به چه چیزی نگاه می کنیم؟ دوج با ما تایید کرد که اینها تصاویر نسل بعدی دوج چارجر هستند که در اینجا به صورت پیش تولید و بدون استتار نشان داده شده اند. در واقع، تصاویر نشان می‌دهند که مقدار کمی از کامو حذف شده است، اما افسوس که ما نگاه کاملاً واضحی به کل خودرو نداریم. بین زوایای عجیب و غریب، سایه‌ها و حصار زنجیره‌ای، چیزی مبهم است. اما با این حال، قبل از اینکه بخواهید آن را ببینید، شارژر جدید اینجاست. اگرچه دوج این عکس ها را به اشتراک گذاشت، اما در واقع شما هستند قرار است آن را ببیند

دوج چارجر 2025
دوج چارجر 2025

با توجه به آنچه که می‌توانیم ببینیم، خطوط کلی این کانسپت شاید برای مدل تولیدی کمی ضعیف باشد، اما بسیاری از آنچه در سال 2022 دیدیم، ادامه دارد. سقف کمی بلندتر به نظر می رسد و آینه های جانبی استاندارد روی درها وجود دارد. در اینجا نگاهی به مفهوم برای مقایسه داریم.

ما یکی از تصاویر را برای نور اضافی در فتوشاپ قرار دادیم، و حتی قسمت پایینی آن کاملاً شبیه به نظر می‌رسد و دریچه‌های عمودی در گوشه‌ها کنار یک دهانه بزرگ‌تر در وسط قرار دارند.

پیش تولید دوج شارژر سبک شد

یکی از جنبه های شارژر که در این عکس های تیزر نمی بینیم، قسمت پشتی آن است. این ما را به سوالی می‌رساند که مطمئن هستیم همه می‌پرسند – آیا می‌توان سر اگزوز به موتور احتراق داخلی متصل شود؟ شارژر الکتریکی در حال حاضر تایید شده است، اما شایعات در مورد نسخه I6 با دو توربوشارژر از بین نخواهد رفت. آخرین گفتگوی ما با دوج در مورد شایعات گفته شده با یک بدون شرح در مقابل یک انکار آشکار، پس آن را همانطور که می خواهید بپذیرید.

در صورت عدم وجود اطلاعات اضافی، ما معتقدیم که این یک مدل الکتریکی است. جلوپنجره بالایی دارای نشان Fratzonic است، نمادی که احتمالاً خودروهای برقی را تزئین می‌کند تا نشان‌دهنده تنظیمات «Exhaust Fratzonic Chambered» دوج باشد که به خودروهای بی‌صدا آن یک ماشین عضلانی تقلید کننده صدای غرش می‌دهد. به نظر می رسد کاپوت نیز افتی مشابه با مفهوم داشته باشد، با پنل بالای جلوپنجره نازک در واقع به عنوان چیزی شبیه اسپویلر عمل می کند و هوا را در بالا و پایین آن بر روی کاپوت هدایت می کند.

نظر شما در مورد این پیش نمایش اولیه شارژر جدید چیست؟ وارد نظرات شوید و به ما اطلاع دهید.



منبع