این صندلی ماشین فولکس واگن به نظر می رسد که کت دارد


نام جلسه GTI را شنیده اید که به طرفداران مدل کامپکت اسپرت اختصاص یافته است. این یک سنت است که به اوایل دهه 1980 برای یک رویداد سالانه در Wörthersee، قبل از نقل مکان به ولفسبورگ در سال 2024 برمی گردد. فولکس واگن در تلاش است تا سنت مشابهی را برای ID.3 GTX تمام الکتریکی با شناسه ایجاد کند. نشست در لوکارنو، سوئیس. برای امسال، یک خودروی یکباره ساخت که دو نوع هاچ بک داغ را ترکیب می کند.

این ID.3 GTX Fire+Ice ادای احترامی به نسل دوم Golf Fire and Ice است که 16700 دستگاه از آن ساخته شده است. به دلیل تقاضای عمومی، فولکس‌واگن مجبور شد تولید را در مقایسه با نسخه اولیه 10000 دستگاهی افزایش دهد. نسخه ویژه دهه 1990 در طعم های مختلفی فروخته می شد که یکی از آنها بر اساس GTI بود. بسیار شبیه به نسخه اصلی، EV یک تلاش مشترک بین این خودروساز و Bogner، یک برند مد مستقر در مونیخ است.

اگرچه رنگ سه لایه با مهره های شیشه ای خاص نشان دهنده برجسته ترین نقطه اینجاست، اما چیز دیگری توجه ما را به خود جلب کرد. به داخل بروید و به نظر می رسد صندلی های جلو دارای ژاکت های داخلی هستند. زیپ‌ها را پایین بکشید تا روکشی متفاوت را نمایان کنید و به پارچه‌هایی که دهه‌ها پیش توسط Golf Fire و Ice استفاده می‌شد، بازگردید. صندلی‌ها تا حد زیادی جالب‌ترین چیز در مورد فضای داخلی هستند، زیرا بقیه موارد استاندارد ID.3 هستند: یک تبلت بزرگ که از داشبورد بیرون زده و حداقل تابلوی برق سنتی.

فولکس‌واگن سعی کرد با قرار دادن نشان‌های آتش و یخ به ترتیب روی پدال‌های گاز و ترمز، همه چیز را جذاب کند. در ID.3 معمولی، نمادهای پخش و مکث وجود دارد. تم آتش و یخ با ترکیبی از لهجه‌های قرمز و آبی و همچنین طرح حکاکی شده لیزری “آتش + یخ” در سراسر کابین برجسته شده است. این ID.3 GTX یک خودروی منحصر به فرد باقی خواهد ماند زیرا هیچ قصدی برای یک نسخه ویژه محدود وجود ندارد.

ID.3 نامناسب برای آمریکا ممکن است نسل دوم را ببیند زیرا فولکس‌واگن در حال حاضر اشاره‌ای به این موضوع دارد که گلف Mk9 فقط الکتریکی جای خود را در خط تولید خواهد گرفت. از قضا، ID.3 چند سال پیش جایگزین e-Golf شد.

در اوایل سال جاری، رئیس توسعه فنی این شرکت، کای گرونیتز، گفت: “فضای کافی برای داشتن دو یا سه مدل مختلف برای یک مشتری وجود ندارد. ما کار روی یک گلف تمام برقی را شروع کرده ایم. ما ایده های مشخصی در مورد چگونگی کار داریم. به نظر می رسد، اما ما خواهیم دید که بازار چگونه توسعه می یابد.”

در حالی که انتظار می‌رود نسل بعدی گلف نزدیک‌تر به پایان دهه برسد، مدل فعلی گازی ممکن است تا سال 2035 باقی بماند. اگر این اتفاق بیفتد، فولکس‌واگن دو نسل مختلف گلف را برای چندین سال به فروش خواهد رساند.



منبع