این فراری کمیاب یک iPod Touch از کارخانه داشت


فراری ها به دلیل عملکرد، زیبایی و کمیاب بودنشان خاص هستند، اما این 430 Scuderia Spider 16M به دلیل دیگری جالب است. کابریو عجیب و غریب که در سال 2008 برای جشن گرفتن 16 عنوان قهرمانی فرمول 1 سازندگان جهانی راه اندازی شد، یک آی پاد تاچ از کارخانه داشت. اگرچه اسب پرانسینگ می‌خواهد با قرار دادن تقریباً همه کنترل‌ها در مقابل راننده، حواس‌پرتی‌ها را کاهش دهد، اما این مدل با دویدن محدود کارها را متفاوت انجام می‌دهد.

سر پیستون 430 Scuderia Spider 16M را برای فروش در HR Owen در بریتانیا مشاهده کردم. فراری تنها 499 دستگاه تولید کرد اما همه آنها آی پاد تاچ نداشتند. از طرف دیگر، این خودرو با رادیوی سنتی Becker Cascade با اتصال iPod و بلوتوث نیز ارائه شد. ما کمی حفاری انجام دادیم و متوجه شدیم که آی‌پاد تاچ 16 گیگابایتی در آستین آلکانترا ارائه شده است و با یک راهنمای مرجع سریع ارائه شده است. فروشگاه هلندی Baroli Automobilia یک مورد برای فروش داشت، بدون ماشین واقعی.



<p>آیپاد تاچ فراری 430 اسکودریا اسپایدر 16M</p>
<p>” width=”16″ height=”9″ loading=”lazy”/> </source></source></picture>
<div class=

آی پاد تاچ فراری 430 اسکودریا اسپایدر 16M

آیپاد تاچ قابل جابجایی که مربوط به زمانی قبل از اپل کارپلی بود، در یک داک در کنسول مرکزی قرار داشت. برند عجیب و غریب ایتالیا به طور کلی مخالف نمایشگرهای لمسی بوده است، زیرا معتقد است داشتن نمایشگر مرکزی لذت رانندگی را از بین می برد. مدل‌های مدرن همه چیز را در دسته ابزار قرار می‌دهند، اگرچه همه چیز در حال تغییر است زیرا Roma و 12Cilindri دارای صفحه نمایش مرکزی هستند.

واقعیت جالب – فراری اولین خودروسازی بود که در سال 2014 زمانی که FF عرضه شد، Apple CarPlay را به طور کامل ادغام کرد. در مورد آی پاد تاچ، اپل خط تولید خود را در سال 2022 متوقف کرد و آیفون منسوخ شد. از آنجایی که شما قبلاً یک آیفون در جیب خود دارید، چه فایده ای دارد که دستگاه دیگری را با خود حمل کنید که همین کار را انجام دهد؟

فراری 430 اسکودریا اسپایدر 16M

فراری 430 Scuderia Spider 16M با رادیو Becker Cascade

زمانی که 430 Scuderia Spider 16M عرضه شد، اپل نسخه 32 گیگابایتی آی پاد تاچ را ارائه می کرد اما فراری ترجیح داد به جای آن از مدل 16 گیگابایتی استفاده کند. با توجه به قیمت اصلی 313,350 دلاری این خودرو، فکر می‌کنید مدل‌های با ظرفیت بالاتر از مارانلو به چشم می‌خورند. شاید فراری در دفاع خود می خواست موضوع “16” را حفظ کند.



منبع