این فراری 296 GTB با سرعت 218 مایل در ساعت را در اتوبان تماشا کنید


فراری حداکثر سرعت قطعی را برای موتور وسط 296 GTB خود ذکر نکرده است. رسماً به عنوان سریعتر از 205 مایل در ساعت ذکر شده است، یک عدد عجیب و غریب که نشان می دهد نمی تواند خیلی سریعتر حرکت کند. همانطور که در این ویدیو منتشر شده توسط AutoTopNL می بینیم، سرعت 205 مایل در ساعت (330 کیلومتر در ساعت) تازه شروع است.

با پرش به نقطه 4:45، یک دویدن نامحدود را مشاهده خواهید کرد که طبق کرونومتر ما، فراری را در 21 ثانیه از حالت سکون به سرعت 205 مایل در ساعت می رساند. و هنوز در آن نقطه به شدت در حال کشش است.

حداکثر سرعت اجرا در انتهای کلیپ آمده است. ما گمان می کنیم که این اجرا به حد واقعی 296 نزدیک است. در پایان اجرا، بازخوانی دیجیتال بسیار آهسته از 350 تا 352 کیلومتر در ساعت کلیک می کند. خطای سرعت سنج مطمئناً در چنین سرعت هایی امکان پذیر است و هیچ داده GPS برای پشتیبان گیری از آن به ما نشان داده نمی شود. اما حتی با در نظر گرفتن برخی خطاها، این ترکیبی بسیار سریع است.

صداش هم عالیه این توربوشارژر دوقلو 3.0 لیتری V-6 صدای خود را می خواند و به تنهایی 654 اسب بخار قدرت تولید می کند. با در نظر گرفتن موتور الکتریکی از پیشرانه هیبریدی آن، کل خروجی به 818 اسب بخار می رسد. این یک موتور 120 درجه با خط قرمز 8500 دور در دقیقه است و اگر غیر از این نمی دانستید، ممکن است فکر کنید ماشین موجود در این کلیپ دارای V-12 است. یک گیربکس هشت سرعته دوکلاچه فقط چرخ‌های عقب را به حرکت در می‌آورد، اگرچه حداکثر سرعت در این دوره در رتبه هفتم به دست می‌آید.

ما می دانستیم که 296 GTB سریع است، اما همانطور که این کلیپ نشان می دهد، اگر فضای کافی به آن داده شود، یک شیطان سرعت واقعی است. ما نمی توانیم صبر کنیم تا فراری نسخه دیگری را با قدرت بیشتر عرضه کند.



منبع