این فراری 512 BB Barn Find Shine را دوباره بعد از 28 سال نشستن ببینید


قبل از فراری تستاروسا 512 BB وجود داشت. این فراری که در سال 1973 معرفی شد، اولین فراری جاده ای بود که دارای طرح موتور وسط بود. همچنین دارای وجه تمایز جایگزینی Daytona نمادین بود، و خرید یکی در شرایط عالی امروز حدود 270000 دلار برای شما به ارمغان می آورد. این مدل 1980 وضعیت خوبی ندارد، اما پس از 28 سال بالاخره در مسیر درستی قدم برمی دارد.

این فراری فراموش شده موضوع آخرین پروژه خدمه WD Detailing در یوتیوب است و اگر بگوییم کمی حسود نیستیم دروغ می گوییم. تمیز کردن ماشین‌های به شدت خام می‌تواند یک کار طاقت فرسا باشد، اما گذاشتن دست روی 512 BB چیزی نیست که هر روز اتفاق بیفتد. فقط 2323 دستگاه ساخته شد و هیچ کدام در ابتدا در ایالات متحده فروخته نشد، به این معنی که این اسب پرنسینگ کمیاب است. این 512 BB خاص 19309 مایل را طی کرده است، اما هیچ کدام از آنها در قرن 21 نیامده است. از سال 1996 پارک شده است.

طبق این ویدئو، مالک فعلی این فراری را در یک حراجی در گرجستان به همراه یک لامبورگینی میورا خریداری کرده است. 512 کمی لذت برد، بعد زندگی و اتفاقات خانوادگی افتاد و ماشین پارک شد. ماه ها به سال ها تبدیل شدند، سپس دهه ها – این اولین باری نیست که ما این داستان را می شنویم.

با این حال، اولین بار است که آن را با یک فراری کلاسیک می شنویم. با قضاوت در مورد وضعیت آن در انبار، می توانیم بگوییم که در تمام این سال ها کاملاً دست نخورده نبوده است، و مطمئناً کثیف است. همچنین به موش آلوده شده است، همانطور که لانه عظیمی که در موتور 5.0 لیتری تخت 12 یافت می شود نشان می دهد. فضای داخلی نیز مملو از پوسیدگی و قالب موش است، اما از طریق جادوی تایم لپس، ما شاهد بازگشت خودرو به زندگی هستیم. متأسفانه، هیچ مقدار تمیز کردن نمی تواند فاسیای جلویی آسیب دیده را تعمیر کند، اما هی، این یک شروع است.

فراری 512 BB

روزهای کاری در این ویدیوی 37 دقیقه ای خلاصه شده است و در پایان با یک فراری قرمز باشکوه پذیرایی می کنیم. رنگ تک مرحله ای تا درخشندگی درخشانی جلا می یابد، و اگرچه فضای داخلی برنزه کمی کهنه را نشان می دهد، حداقل تمیز است. هیچ تلاشی برای روشن کردن موتور صورت نگرفت – که بعد از یک سفر بسیار ضروری به مکانیک اتفاق می‌افتد. اما این فراری پس از یک خواب بسیار طولانی به خوبی در راه است تا در بزرگراه شوخی کند.



منبع