این فورد ترانزیت 281 اسب بخاری جالب ترین وانت کاری است که می توانید بخرید


این ترانزیت دکور شده، فورد سوپرون دلخراشی نیست که رکورد پیکس پیک را به نام خود ثبت کرده است، اما وانتی است که می‌توانید بخرید. این خودرو که از طریق فورد پرو در بریتانیا فروخته می شود، به عنوان یک وسیله نقلیه تجاری مجهز به نرم افزار فورد پرو با هدف استفاده تجاری و ناوگان ارائه می شود. اما دارای کیت بدنه، چرخ های بزرگتر و اگر نسخه الکتریکی را انتخاب کنید، کمی اسب بخار بیشتر است. و اگر به ابزار بیشتر علاقه دارید، یک رنجر جدید اسپرت نیز وجود دارد.

به روز رسانی ها از MS-RT، که به تلاش های فورد در مسابقات رالی در M-Sport متصل است، می آیند. به این ترتیب، Transit Custom MS-RT دارای یک نمای جلویی باریک با دریچه های گوشه بزرگ و یک اسپویلر یکپارچه چانه است. با استفاده از یک دیفیوزر یکپارچه با دامن های جانبی و فاسیا عقب ترکیب می شود که همه اینها بدون تغییر در سیستم تعلیق ظاهری پایین تر به Transit می بخشد. به لطف گلگیرهای بزرگ که شامل چرخ‌های 19 اینچی هستند، چند اینچ عریض‌تر است. بالاخره این یک ون کار است.

خریداران می‌توانند از میان طیف وسیعی از رنگ‌های بیرونی هیجان‌انگیز انتخاب کنند، و در داخل، صندلی‌های اسپرت تقویت‌شده MS-RT را خواهید دید که با چرم غیر حیوانی و جیر پوشانده شده‌اند. بسته به نوع کاری که انجام می‌دهید، ترانزیت می‌تواند تنها با یک صندلی برای راننده یا حداکثر پنج صندلی، همه به همان سبک MS-RT مجهز شود. هیچ ارتقای مکانیکی وجود ندارد، اما E-Transit الکتریکی در تریم MS-RT قدرت را به 281 اسب بخار افزایش می دهد.

در همین حال، رنجر MS-RT دارای ارتقاء مکانیکی است. این خودرو که توسط فورد به عنوان “کامیون خیابانی نهایی” معرفی شده است، دارای دمپرهای محکم تر در جلو و سیستم تعلیق عقب تنظیم شده برای کاهش 1.5 اینچی در اطراف است. به گفته فورد، کامیون کار MS-RT، همراه با کیت بدنه، گلگیرهای بزرگ و چرخ‌های 21 اینچی – عریض‌ترین نمونه‌ای که تا به حال در رنجر ارائه شده است – حال و هوای جدی کامیون‌های خیابانی را القا می‌کند. در مورد «نهایی» بودن کامیون خیابانی، ما گمان می کنیم که GMC Syclone، نسل دوم فورد F-150 لایتنینگ یا Ram SRT-10 ممکن است در این مورد چیزی برای گفتن داشته باشند.

هانس شپ، مدیر کل فورد پرو اروپا گفت: “اگر رنجر رپتور بهترین کامیون آفرود است، رنجر MS-RT بهترین کامیون خیابانی است.” این یک انحراف از چیزی است که معمولاً در این بخش در اروپا می بینیم، اما با دینامیک رانندگی بیشتر شبیه خودرو و ظرفیت یدک کشی و حمل بدون تغییر، ما معتقدیم که یک گزینه جدید قانع کننده برای مشتریان پیکاپ ارائه می دهد.

مدل های Transit Custom و Ranger MS-RT فقط در اروپا موجود هستند. در حال حاضر، هیچ نشانه ای از فورد مبنی بر اینکه ارتقاءهای مشابه به سواحل ایالات متحده خواهد رسید وجود ندارد. بانک‌های سفارش اکنون از طریق نمایندگی‌های فورد پرو باز هستند و انتظار می‌رود تحویل آن از اواسط سال 2024 آغاز شود.



منبع