این قبرستان موپار جایی است که ماشین‌های عضلانی همی می‌میرند


این ویدیو ممکن است برای علاقه مندان به موپار یا طرفداران ماشین های عضلانی کلاسیک سخت باشد. با این حال، همه چیز عذاب و غم نیست. این دوج‌ها و پلیموث‌های زنگ‌زده و سوخته در چند سال گذشته توسط مالکانی خریداری شدند که امیدوارند روزی کاری با آنها انجام دهند. تا آن روز، حداقل شش خودروی همی در این باغ عضلانی وجود دارد. با توجه به اینکه این آثار کلاسیک می توانند ارزش شش رقمی را داشته باشند که به طور کامل بازسازی شده اند، این مقدار پول بالقوه زیادی است که به زودی از بین می رود.

در این ویدیو از Auto Archaeology، مکان به طرز عاقلانه ای فاش نشده است. در غیر این صورت، ما مشکوک هستیم که بیش از چند نفر به این مجموعه بیایند، که تقریباً همه آنها در فضای باز ذخیره می شوند. در مجموع، ما به بیش از دوازده خودرو از دوران شکوه عضله موپار نگاه می کنیم، از جمله Dodges، Plymouths و یک کرایسلر. از کمپ جنرال موتورز ما همچنین دو پونتیاک GTO مدل 1965 را می بینیم و یک شورولت کوروت C2 نیز در پشت یک ویرانگر قرار گرفته است. احتمالاً در حال نجات است، اما به این دلیل نیست که روی این پست کلیک کرده اید.

شما می خواهید در مورد تمام ماشین های همی بدانید، و تعدادی از آنها وجود دارد. این ویدیو ما را به یک Dodge Coronet RT مدل 1968 می برد که بر اساس VIN خود، دارای یک 426 اینچ مکعبی قانونی Hemi V8 از کارخانه بود. ما میگوییم داشته است زیرا موتور در حال حاضر زیر کاپوت نیست، و این همان داستان برای بسیاری از خودروهای ارائه شده در اینجا است. از جمله آنها می توان به دوج سوپر بی 1969، پلیموث رود رانر مدل 1969 که کاپوت و جلوپنجره آن نیز وجود ندارد، و رود رانر 1970 که در مجموع بسیار خوب به نظر می رسد، اشاره کرد. طبق VIN ها، همه به موتورهای Hemi مجهز بودند.

قبرستان موپار همی
قبرستان موپار همی
1970 دوج چلنجر همی

و سپس به انبار می رسیم. یک خودروی Hemi Cuda مدل 1970 با پنل های بدنه از بین رفته است و گفته می شود که یک خودروی اصلی همی است. این خودرو در کنار یک دوج چلنجر R/T مدل 1970 با کاپوت همی 426 پارک شده است، اگرچه ویدیو می گوید که از کارخانه به این شکل نیامده است. با این حال، این دو هستند عالی وسایل نقلیه مطلوب در دنیای خودروهای عضلانی کلاسیک. سال گذشته، حراجی Broad Arrow یک دستگاه Hemi Cuda را تقریباً 300000 دلار فروخت. و اینجا یکی در انباری است که در خاک غوطه ور شده و بسیاری از قطعات – از جمله موتور – در جایی دیده نمی شوند. آخ.

1970 Plymouth Cuda Hemi

حداقل در آتش نبود. پیش از این در این ویدئو، ما یک Plymouth Road Runner مدل 1969 را می بینیم که اساساً شبیه یک پوسته است. به این دلیل که در نقطه ای سوخته و آسیب قابل توجهی به داخل و کاپوت فایبرگلاس وارد کرده است. این یک خودروی Hemi نیست، اما هنوز هم یک جواهر با یک V8 “شش پک” 440 اینچ مکعبی از کارخانه است که به نظر می رسد هنوز وجود دارد. باور کنید یا نه، این خودرو نه برای قطعات، بلکه برای بازسازی کامل در نظر گرفته شده است. علاقه مندان به عضله موپار اگر مصمم نباشند چیزی نیستند.

امیدواریم بعداً ویدیوی بعدی منتشر شود که سرنوشت نهایی این خودروها را نشان دهد. اما ساعت در حال حرکت است. آیا می توان هر یک از آنها را به موقع ذخیره کرد؟



منبع