چند روز پس از ثبت رکورد نوربرگ رینگ، داغ ترین پانامرا از بین همه آنها اکنون رسمی شده است. پورشه در حال رونمایی از Turbo S E-Hybrid مجهز به یک موتور V-8 برقی است که قدرتی جدی ایجاد می کند. نه تنها نسبت به نسل قبلی خود قوی تر است، بلکه با ارتقای قابل توجهی باتری نیز همراه است. لاستیک های چسبناک، کیت هوای فیبر کربنی و فهرستی غنی از تجهیزات استاندارد جذابیت آن را افزایش می دهد.
در قلب این خودرو یک موتور 4.0 لیتری توئین توربو قرار دارد که 591 اسب بخار قدرت دارد. موتورهای الکتریکی که در جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک دوکلاچه تعبیه شده اند، 187 اسب بخار دیگر را تولید می کنند. این دو با هم قدرت ترکیبی 771 اسب بخاری را ارائه می دهند که به پانامرا توربو S E-Hybrid جدید برتری قابل توجهی با قدرت 81 اسب بخار نسبت به مدل قدیمی می دهد. در همان زمان، گشتاور با 96 پوند فوت به ارتفاع 737 پوند فوت در کوهستان افزایش یافته است.
پرچمدار پانامرا به لطف عضله برقی اضافی، اکنون با تکمیل کار در 2.8 ثانیه، دو دهم ثانیه سریعتر به سرعت 60 مایل در ساعت می رسد. سرعت آن به 202 مایل در ساعت می رسد که 8 مایل در ساعت سریعتر از نمونه قبلی است. اما صبر کنید، حتی بهتر می شود. پورشه ظرفیت ناخالص بسته باتری را 45 درصد افزایش داده و به 25.9 کیلووات ساعت رسانده است که نتیجه آن برد الکتریکی بالاتر است.
نشستن در بالای زنجیره غذایی، (نفس عمیقی می کشد) پورشه پانامرا توربو S E-Hybrid موارد خوب را به صورت استاندارد دریافت می کند. ترمزهای سرامیکی از همان ابتدا شامل چرخهای 21 اینچی وسط قفل میشوند. هنوز چند جعبه در لیست گزینه ها وجود دارد که می توانید آنها را علامت بزنید، یعنی یک کیت هوا و تایرهای میشلین. اولی نیروی رو به پایین را 132 پوند در 124 مایل در ساعت افزایش می دهد در حالی که دومی یک لاستیک سفارشی Pilot Sport Cup 2 است.
پورشه در حال حاضر سفارشات را می پذیرد و 228495 دلار را قبل از انتخاب می خواهد. اگر این قیمت خارج از محدوده قیمتی شما است، خط تولید پانامرا همچنین یک تریم GTS برای مدل سال 2025 اضافه می کند. قیمت گرن توریسمو اسپورت 156,195 دلار قابل دسترس تر است که هر دو قیمت شامل مقصد و احساس هندلینگ می شود. در حالی که Turbo S E-Hybrid قدرتمندترین خودرو در بین این خودروها است، ادعا می شود که GTS چابک ترین است.