این ماکت هامر با ادغام دو سوزوکی جیمنی ساخته شده است


سوزوکی جیمنی که به دلیل اندازه جمع و جور و قابلیت های خارج از جاده مورد ستایش قرار می گیرد، به بوم مورد علاقه شرکت های تیونینگ تبدیل شده است که به دنبال ایجاد طرح های منحصر به فرد و چشم نواز هستند. به عنوان مثال می توان به چندین جیمنی با لباس کلاس G و اخیراً دو کراس اوور اشاره کرد که روح دو اسطوره رالی را از گذشته هدایت می کند. با این حال، یک پروژه جدید از منبعی غیرمنتظره پدید آمده است که نبوغ دانشجویان کالج اتومبیل نیپون یا NATS را در سالن خودرو توکیو 2024 نشان می دهد.

با NATS Shakotan Jimny J1 آشنا شوید، یک ساخته متمایز که با شباهتش به تویوتا مگا کروزر، که اغلب هامر ژاپن نامیده می شود، توجه را به خود جلب می کند. چیزی که این پروژه را متمایز می کند، وابستگی آن به یک شرکت تیونینگ نیست، بلکه منشا آن به عنوان یک تلاش دانشجویی است.

تیم NATS با ترکیب شاسی سوزوکی اسکودو SUV با نسل اول سوزوکی جیمنی، رویکردی غیرمتعارف در پیش گرفت. به طور دقیق تر، دو نسل اول جیمنی. نتیجه ترکیبی منحصر به فرد است که دارای مشخصات کم سواری و موتور بنزینی V6 اسکودو در زیر کاپوت است.

نمای بیرونی ساختمان غیرمعمول به ویژه جذاب است که با ادغام یکپارچه دو واحد جیمنی با چهار چراغ جلو در جلو ساخته شده است. استفاده از سیستم تعلیق بادی باعث می شود شاسی که بدنه افتاده زمین را در آغوش بگیرد. زیبایی شناسی جلب توجه توسط لاستیک های برند Toyo و چرخ های سفارشی iMLA بیشتر شده است.

همانطور که گفته شد، قدرت از یک موتور 2.5 لیتری V6 تامین می شود و تا آنجا که می دانیم، بدون تغییر باقی مانده است. این بدان معناست که هنوز هم حدود 160 اسب بخار نیرو تولید می کند، اما با توجه به ارتفاع سواری وسیله نقلیه، قدرت احتمالاً چندان مهم نیست. از نظر فضای داخلی، دانشجویان کابین را عمدتاً بدون تغییر نگه داشتند، اما فضای صندوق عقب برای قرار دادن یک سیستم صوتی قدرتمند از Diecock تغییر کاربری داده شده است که در مجموع دارای 12 بلندگو و دو بلندگوی باس قابل توجه است.



منبع