این مرسدس اس ال فراموش شده را تماشا کنید که اولین شستشوی خود را پس از دو دهه دریافت می کند


این مرسدس بنز SL تبدیل به مدت دو دهه در انبار فراموش شده است. با تشکر از افراد WD Detailing، بالاخره شانس دیگری برای زندگی پیدا کرد.

تیم WD Detailing توسط مالک دعوت شد تا این 450SL را بازیابی کند و به آن‌ها اجازه دهد آن را از گاراژ مخفی که در آن دهه‌ها دست نخورده سپری کرده و گرد و غبار و کپک جمع‌آوری کرده است، استخراج کنند. پس از انتقال ماشین به محل تمیز کردن آن، تیم متوجه وسعت کثیفی کثیف شده می شود.

حتی پس از شستشوی اولیه، رنگ این SL با موتور V-8 همچنان در یک لایه ضخیم از خاک ناخالص پوشیده شده است. برای از بین بردن همه چیز نیاز به شستشوی کامل است. حتی پس از از بین رفتن کثیفی، تیم WD متوجه می‌شود که تعداد زیادی قیر در کاپوت گیر کرده است. واضح است که این خودرو آنطور که باید مورد توجه قرار نگرفته است.

جدای از لایه ضخیم دیگری از گرد و غبار، به نظر می رسد با توجه به غفلت، فضای داخلی به طرز شگفت انگیزی خوب است. هیچ لکه کپک بزرگ یا لانه موش وجود ندارد. ما شرط می‌بندیم بسته شدن پنجره‌ها در طول عمر خود در انبار، ارتباط زیادی با وضعیت نسبتاً محکم آن دارد.

در حالی که محفظه موتور کامل به نظر می رسد، تیم WD Detailing هیچ تلاشی برای راه اندازی این SL نمی کند. ما فکر می کنیم این برای بهترین است. این خودروها مجهز به سیستم تزریق سوخت K-Jetronic بوش بودند که تعمیر و تنظیم آن بسیار دشوار است.

ما امیدواریم که هر کسی که این SL را دارد، آن را نزد یک متخصص ببرد و آن را به جاده بازگرداند. این تنها سرنوشتی است که این ماشین سزاوار آن است.



منبع