این موپار جیپ گلادیاتور محدود به 250 دستگاه است و قیمت آن 72190 دلار است.


خودروسازان درک می کنند که علاقه مندان عاشق سفارشی سازی وسایل نقلیه خود هستند. Mopar مجموعه ای از به روز رسانی ها را برای محصولات دوج، جیپ و کرایسلر ارائه می دهد و هر ساله این شرکت کاتالوگ خود را با یک مدل خاص برجسته می کند. خودروی امسال جیپ گلادیاتور با تیراژ تولید محدود تنها 250 دستگاه و قیمت 72190 دلار (قیمت شامل هزینه 1895 دلاری مقصد است).

موپار گلادیاتور ویژه خود را روی تریم روبیکون می‌سازد. نمای بیرونی آن مشکی با گرافیک توپوگرافیک روبیکون روی کاپوت، کنار تخت و درهای عقب است که با رنگ قرمز مشخص شده و نشان قطعات پرفورمنس جیپ را نشان می‌دهد.

Mopar '24 Jeep Gladiator

علاوه بر بسته گرافیکی، گلادیاتور همچنین دارای سقف سه‌تکه‌ای رنگ بدنه، روکش سه‌تایی تونیو، روتختی اسپری‌شده، دستگیره‌های جلو و عقب و نشان سفارشی درب عقب Mopar است.

لاستیک های تمام زمینی Falken دور چرخ های آلومینیومی 17 اینچی با درج های مشکی رنگ شده می پیچند. با این حال، همه ارتقاء ها زیبایی نیستند. این کامیون همچنین دارای ریل های سنگی سنگین موپار و محافظ توری سه حلقه ای است. موتور 3.6 لیتری Pentastar V-6 این برند، Gladiator نسخه محدود را تامین می کند و 285 اسب بخار قدرت و 260 پوند فوت گشتاور تولید می کند.

Mopar '24 Jeep Gladiator

کابین دارای چرم دو رنگ مشکی کاتزکین و صندلی‌های قرمز Maraschino است و سطل‌های جلو دارای نشان Mopar هستند. دوخت کنتراست قرمز فرمان، صندلی‌ها و پانل ابزار را زینت می‌دهد، در حالی که تکیه‌گاه کنسول مرکزی قرمز در وسط قرار دارد. این کامیون دارای سرپوش مشکی موپار و روکش رکاب مشکی است. یک نشان سفارشی درست در پشت شیفتر قرار دارد که به تولید محدود کامیون اشاره می کند.

این چهاردهمین سال است که موپار خودروهایی با نسخه محدود تولید می‌کند که به‌روزرسانی‌های این برند را برای خودروهای دوج، جیپ و کرایسلر برجسته می‌کند. از دیگر ویژگی‌های Mopar برای گلادیاتور می‌توان به بالابر دو اینچی با کمک فنرهای Bilstein، چرخ‌هایی با قابلیت مهره‌بندی، کیت‌های درب و موارد دیگر اشاره کرد.



منبع