این هوندا اودیسه با تم فوتوراما را به قیمت 2500 دلار بخرید


در حالی که تقریباً به اندازه محبوبیت نیست سیمپسونها، مت گرونینگ فوتوراما در طول سال ها طرفداران زیادی جمع کرد و 150 قسمت در هشت فصل جمع آوری کرد. بنابراین، اگر شما فردی سرسخت هستید، باید این ادای احترام به سفینه فضایی Planet Express را که بر فراز هوندا اودیسه 2002 ساخته شده است، بررسی کنید. در حال حاضر در بازار فیس بوک در Commerce City، کلرادو، به قیمت 2500 دلار به فروش می رسد.

اریک، فروشنده، این ادیسه را در اواخر سال 2019 سفارشی کرد. نمای بیرونی از رنگ‌های سبز آبی با نوار قرمز رنگی مانند Planet Express استفاده می‌کند. عکس های فوتوراما کاراکترها روی دریچه های جعلی در امتداد طرفین قرار دارند. مینی ون همچنین مجموعه ای از باله ها را برای تقلید از ظاهر سفینه فضایی به سر می برد. این قطعات برای حمل هوندا قابل جابجایی هستند. یک برجک اسلحه روی سقف قرار دارد و یک اگزوز موشک تقلبی به پشت آن متصل است.

اریک گفت: “این فقط یکی از 9 ماشینی است که با مضمون فیلم دارم… داستانی طولانی در آنجا دارم.” موتور 1.

اریک در این فهرست اشاره می کند که این ادای احترام به Planet Express قرار است یک تکیه گاه نمایش برای رویدادهایی مانند کنوانسیون های کمیک باشد. ون برای جابجایی آن باید تریلر باشد.

اودیسه هنوز می تواند رانندگی کند اما در حال حاضر از ضربه موتور رنج می برد. این لیست همچنین اشاره می کند که خودرو در تست آلایندگی موفق نخواهد بود. این مشکل بزرگی نیست زیرا دید بسیار محدود از پنجره های رنگ شده، رانندگی با این ون را تقریبا غیرممکن می کند. یک دوربین پشتیبان برای مانور دادن تا حدودی آسان تر وجود دارد.

به غیر از دو صندلی جلو، فضای داخلی خالی شده است. اکثر پانل های جانبی نیز از دست رفته اند و بسیاری از سیم کشی ها را در معرض دید قرار می دهند. درهای کشویی بسته می شوند. شاید مالک جدید بتواند کابین را با روحیه شخصی سازی کند فوتوراما تا آن را با نمای بیرونی مطابقت دهد.

اریک اودیسه را همانطور که هست می فروشد. اگر در نزدیکی Commerce Park زندگی می کنید، او ممکن است بتواند ون را به خریدار تحویل دهد.



منبع