این هوندا اودیسه ناخواسته در واقع یک تسلا مدل S شطرنجی 1020 اسب بخاری است



هوندا اودیسه به سریع بودن معروف نیست، اما با قدرت کافی، می تواند خواب شایسته ای باشد. آخرین ساخت از کانال YouTube BoostedBoiz با تعویض بدنه یک Odyssey مدل 2001 با یک تسلا مدل S برای ایجاد یک ساختار مضحک، ارتقاء پیشرانه معمولی را تغییر می‌دهد.

این دو خودرو ممکن است یک جفت بعید به نظر برسند، اما عرض و فاصله بین دو محور مشابهی دارند و تنها چند چالش را در پیوند آنها با یکدیگر ایجاد می کنند. یکی از موانع اولیه، گلگیر جلو بود که به اندازه گلگیر هوندا بلند نبود و درب و ستون B وانت را در موقعیت نامناسبی قرار می داد که ورودی سدان را مسدود می کرد.

این ویدئو بیشتر مراحل برنامه ریزی و ساخت را در بر می گیرد. این کار با ذهنیت «دوبار اندازه گیری، یک بار برش» با تعویض بدنه هوندا روی یک اهداکننده سوخته تسلا مدل S شروع می شود تا اطمینان حاصل شود که همه چیز درست است. سپس مجریان ویدیو، هوندا اودیسه 2001 دیگری را می خرند تا قبل از ازدواج با مینی ون خرد شده و تسلای اصلاح شده، آزمایش کنند.

تمرین نتیجه می دهد و نتیجه نهایی حداقل از بیرون تا حدودی محکم است. بدنه 20 ساله هوندا به خوبی روی سدان برقی قرار می گیرد، چیزی که اکثر مردم انتظارش را ندارند و آن را به خوابی کامل تبدیل می کند.

هنوز کارهای زیادی باید انجام شود تا بتوان آن را به یک وسیله نقلیه کامل تبدیل کرد. ون دارای یک شکاف بزرگ بین داشبورد و پایه شیشه جلو است که بیش از یک صفحه فلزی که آن را بپوشاند نیاز دارد. در هنگام شتاب‌گیری‌های سنگین ظاهر می‌شود، و خودرو همچنین فاقد بیشتر فضای داخلی مدل S است، اما این یک پروژه برای بعد است. درهای عقب مینی ون دیگر نمی لغزند و یک سیم بانجی کاپوت را پایین نگه داشته است.

“Plaidessy” یک طرح کوچک است، اما در راه رفتن چشمگیر به نظر می رسد. ما امیدواریم که پانل های بدنه ناهماهنگ و رنگ پوست کنده باقی بمانند. چرخ های فانتزی تنها هدیه ای هستند که این خواربارفروشی معمولی شما نیست. نشانه خواب واقعی.



منبع