این هوندا CRX Si مدل 1991 به نظر نمی رسد که 316000 مایل مسافت داشته باشد.


آخرین باری که یک هوندا را با بیش از 300000 مایل دیدید کی بود؟ خوب، همیشه این اتفاق می‌افتد، اما در مورد یک CRX Si 1991 چطور؟ این چیزی است که ما اینجا در این حراجی Cars & Bids داریم – 316,553.3 دقیق برای هر عکس در لیست. این مسافت پیموده شده برای رسیدن به ماه، دور تاریکی آن و پوشش بخش خوبی از سفر برگشت قبل از سقوط کافی است. اما این هات هاچ نمادین به نظر می رسد که هرگز از اتمسفر خارج نشده است.

قبل از رفتن بیشتر، اگر می‌خواهید پیشنهاد بدهید، بهتر است سریع عمل کنید. ما این فهرست را نزدیک به پایان چرخه در حالی که کمتر از چهار ساعت به پایان حراج باقی مانده است، در حالی که پست می کنیم، دریافت کردیم. اگر زمانی بعد از ساعت 1:30 بعد از ظهر شرقی روز جمعه این مورد را مشاهده کردید، باید به مالک جدید ایمیل بزنید تا مورد شما را بیان کند. و احتمالاً باید بیش از قیمت پیشنهادی 6600 دلاری که در حال حاضر شاهد آن هستیم، پرداخت کنید.

هوندا CRX Si 1991 با 316000 مایل
هوندا CRX Si 1991 با 316000 مایل
هوندا CRX Si 1991 با 316000 مایل

دلیلش این است که این CRX به طور قابل توجهی تمیز است. این برای یک ماشین 100000 مایلی عالی به نظر می رسد، مهم نیست سه بار آن مقدار توضیحات حراج بیان می کند که این خودرو در تمام عمر خود یک ماشین کالیفرنیایی بوده است، که عدم وجود زنگ زدگی را توضیح می دهد. برخی از سوابق تعمیر و نگهداری، از جمله کارهایی که در اکتبر گذشته انجام شده است، برخی از قطعات کلیدی موتور مانند تسمه تایم را پوشش می دهد. عکس‌هایی در طول فرآیند گرفته شد و یک سر 16 سوپاپ بسیار تمیز را در بالای بلوک نشان می‌داد. ممکن است تعدادی از 108 اسب در طول سال ها فرار کرده باشند، اما CRX Si کمتر از 2000 پوند وزن دارد. در آن زمان صندلی راننده نیز روکش‌های جدیدی داشت، اما بقیه قسمت‌های داخلی اصلی به نظر می‌رسند و شگفت‌انگیز به نظر می‌رسند.

در مورد مکانیک چطور؟ صدای خراش در گیربکس در دنده اول بین 2000 تا 3000 دور در دقیقه گزارش شده است، اما ظاهرا هنوز به خوبی رانندگی می کند. مجموعه‌ای از کار سیستم تعلیق در نوامبر انجام شد و مبدل کاتالیزوری در سال 2020 تعمیر شد. سایر تعمیرات شامل رنگ آمیزی مجدد در سال 1999 است، اما سایه اصلی (و عالی) خودرو از مروارید سبز تاهیتی حفظ شد.

مقداری فرورفتگی و فرورفتگی وجود دارد و رنگ اطراف سانروف کمی حباب دار است بنابراین کامل نیست. اما برخی از افراد ممکن است این “نقص” را به عنوان ویژگی هایی ببینند که این CRX را بهتر از کامل می کند. با چنین مسافت پیموده شده بالایی، ما هیچ ایده ای نداریم که قیمت پیشنهادی نهایی ممکن است چقدر باشد. اما با توجه به سال، رنگ، آپشن ها و ماهیت تا حد زیادی تغییر نیافته خودرو، شرط بندی را جبران می کنیم و می گوییم که رقم شگفت انگیزی خواهد بود.

آیا می‌خواهید ما را در آن شرط‌بندی شرکت کنید؟ بهترین حدس خود را در مورد قیمت پیشنهادی نهایی در نظرات بیان کنید.



منبع