این وب سایت به شما کمک می کند تا بهترین جاده های رانندگی در جهان را پیدا کنید


جست و جو برای جاده رانندگی عالی هرگز پایان نمی یابد. علاوه بر اینکه یک موضوع ذهنی است، چگونه می‌توان چنین کار عظیمی مانند جستجوی جاده‌های سراسر جهان را آغاز کرد؟ در واقع، به لطف این وب سایت بسیار جالب که نه تنها جاده های پرپیچ و خم را برجسته می کند، بلکه اطلاعات زیادی در مورد مسیر ارائه می دهد، ممکن است آنقدر که فکر می کنید دلهره آور نباشد.

نامیده می شود roadcurvature.com، اما این بیش از یک نقشه زیبا با خطوط رنگی است. این یک ابزار تعاملی است که از داده‌های زمین و تصاویر ماهواره‌ای استفاده می‌کند تا هنگام بزرگ‌نمایی، شما را از نمای فضایی به سطح جاده ببرد. جاده‌های عمدتاً مستقیم با پیچ‌های کم و ملایم توجه خاصی را به خود جلب نمی‌کنند، اما وقتی همه چیز سرگرم‌کننده می‌شود، رنگ ها اضافه می شوند. حتی یک کد رنگی برای نشان دادن پرپیچ‌وخم‌ترین رنگ‌ها وجود دارد، که با زرد برای “متوسط ​​پیچ خورده” شروع می‌شود و به صورتی تند برای “بسیار پیچ خورده” پیش می‌رود.

اسکرین شات وب سایت Curvature

اما صبر کنید، چیزهای بیشتری وجود دارد. وجود دارد بنابراین خیلی بیشتر.

با چسبیدن به تصاویر، ضخامت خطوط رنگی نشان دهنده جاده های اصلی یا فرعی است. همچنین می‌توانید جاده‌های کم‌پیچ‌وخم را به ترکیب اضافه کنید و به صورت خطوط سبز نشان داده شوند. با بزرگنمایی، نقشه به تصاویر ماهواره ای تغییر می کند که جاده واقعی و محیط اطراف را نشان می دهد. در این مرحله، می‌توانید روی جاده کلیک کنید تا پنجره‌ای با انواع اطلاعات باز شود. محدودیت‌های سرعت، مسافت کل مسیر، فاصله بین گوشه‌ها، سطح جاده، صافی جاده و هر جاده با «مقدار انحنا» رتبه‌بندی می‌شود.

اسکرین شات وب سایت Curvature
اسکرین شات وب سایت Curvature

ما به راحتی اعتراف می کنیم که در حین بررسی این وب سایت، از یک سوراخ بسیار عمیق خرگوش سقوط کرده ایم. بدیهی است که این منبع شگفت انگیزی برای برنامه ریزی درایوهای حماسی است، چه به صورت انفرادی و چه با گروه. اما ما همچنین عاشق کاوش ساده دنیا از منظر راننده هستیم. با دیدن تعداد زیاد جاده های پر پیچ و خم در اروپا، جای تعجب نیست که خودروهای این منطقه تا حد زیادی کوچکتر هستند و بر هندلینگ تاکید دارند. مناطق باز گسترده در ایالات متحده و استرالیا برای رزمناوهای بزرگ و ماشین های عضلانی که عاشق استنشاق آسفالت هستند ایده آل است. از این منظر، تکامل خودرو به تفکیک منطقه همه جور معنا دارد.

این به همان اندازه آموزنده و جذاب است که همه ما را با یک سوال ساده باقی می گذارد. سفر جاده ای بعدی شما را به کجا خواهد برد؟



منبع