این ون 1020 اسب بخاری تسلا می تواند با 911 توربو S آویزان شود


وانتی که در اینجا می بینید ممکن است شبیه یک هوندا اودیسه 2001 بی ارزش به نظر برسد، اما بسیار هیجان انگیزتر است. در زیر پانل ها، شاسی، فضای داخلی و پیشرانه تسلا مدل S Plaid قرار دارد. این نام که به طرز لذت بخشی “Plaidessey” است، توسط مردم از کانال YouTube BoostedBoiz ساخته شده است، و می تواند تقریباً هر چیزی را در یک مسابقه بیضی شکل یک دور شکست دهد.

سازندگان Plaidessey می‌خواستند ببینند که ون چگونه در برابر فلزات سریع قرار می‌گیرد، بنابراین آن را به کارخانه آزادی آوردند، یک مسیر بیضی شکل که به دلیل مالکیت یوتیوبر آن مشهور است. علیرغم سبک بدنه بی ادعای خود، هوندا با موتور تسلا می تواند یک تسلا مدل S و چیزی که به نظر می رسد یک آئودی بسیار اصلاح شده در یک “کشش تماشاچی” سر به سر، جایی که ماشین ها روی بیضی صف می کشند و مسابقه می دهند را زیر پا بگذارد. در برابر یکدیگر برای یک دور

حتی با وجود سه موتور و 1020 اسب بخار قدرت، Plaidessey شکست ناپذیر نیست. مردم BoostedBoiz زمانی که صاحب کارخانه آزادی، کلتوس مک فارلند افسانه‌ای، با پورشه 911 توربو S نسل 991 خود همراه می‌شود، مسابقه خود را ملاقات می‌کنند. بسیار بیشتر از 580 اسب بخاری که از کارخانه خارج شد.

مک فارلند و پلیدسی دو بار دور بیضی مسابقه می دهند و این پورشه است که هر دو بار برنده می شود. اما ون برقی با نشان هوندا مبارزه خوبی را انجام می دهد و در دور دوم به فاصله یک ماشین از پیروزی می رسد. ما گمان می کنیم که تجربه مک فارلند در پیست و مالش بدنه ون احتمالاً با نتیجه کار ارتباط زیادی داشته است.

امیدواریم این آخرین باری نباشد که از Plaidessey در مسیر مسابقه می بینیم. با چند تغییر جزئی، ما گمان می کنیم که می تواند حتی بهتر عمل کند.



منبع