این پورشه 911 تارگا 51 سال است که همین مالک را دارد


ما معمولاً وقتی می گوییم که قرار است آن را حفظ کنیم، خودمان را مسخره می کنیم [insert favorite make and model] برای همیشه. در بسیاری از موارد، چیزی درخشان‌تر پیش می‌آید و ما تغییر می‌دهیم و تصمیم می‌گیریم راه خود را از خودروی اسپرت محبوبی که قول داده بودیم تا ابد نگه داریم، جدا کنیم. ریچارد یک استثناست، که بیش از نیم قرن پیش 911 خود را خریده و هنوز هم تا به امروز با آن رانندگی می کند.

این 911T تارگا ساخته شده در فوریه 1973 همچنان نزد صاحب اصلی خود است که آن را در آوریل 1973 از یک فروشنده در کالیفرنیا خریداری کرد. هزینه آن تقریباً 10000 دلار بعد از گزینه‌ها است که در پول امروزی حدود 70000 دلار است، با توجه به تورم. با توجه به اینکه ارزان‌ترین تارگا با پول می‌تواند از 134500 دلار شروع شود که تا 186000 دلار برای Targa 4 GTS افزایش می‌یابد، هنوز بسیار مقرون به صرفه است.

همانطور که می توانید تصور کنید، داشتن ماشین برای 51 سال به این معنی است که ریچارد داستان های زیادی برای گفتن دارد. او به یاد می‌آورد که در سال 1974 با دوست دخترش در لس‌آنجلس با یک آهو برخورد کرد، بنابراین تنها یک سال پس از زایمان. 911 در طول سال ها تغییرات ظریفی را پشت سر گذاشته و ظاهر OEM+ را در بر گرفته است. در سال 1991، پس از 5 سال خاموشی، این خودرو مشعل های گلگیر یک 911 Carrera RS 1973 را دریافت کرد. این همچنین شامل تنظیم سپر عقب برای هماهنگی با باسن پهن تر بود.

چرخ های عقب 16 اینچی از یک 930 توربو 1986 می آیند در حالی که آلیاژهای جلو در واقع چرخ های 16 اینچی عقب یک 944 توربو 1986 هستند. ریچارد تصمیم گرفت از رنگ اکریلیک برای چراغ های عقب استفاده کند تا آنها را شبیه چراغ های کهربایی مدل های پورشه در اروپا کند. این 911T تارگا همچنین دارای درب عرشه عقب آلومینیومی است در حالی که سپرهای اجباری را حفظ می کند. در جلو، سپر از 911S می آید و چراغ های جلو با کروم کمتر نسبت به مجموعه اصلی به بازار عرضه می شوند.

این پورشه علیرغم قدمت بزرگش، هنوز کروم و لاستیک اصلی را در تمام قسمت‌های بالای دستگیره در دارد. پانل های راکر از یک RS می آیند. صندوق عقب را باز کنید و فرش اصلی را خواهید دید که پورشه بیش از 50 سال پیش نصب کرده است. همانطور که پیش‌بینی می‌شد، ریچارد کیت ابزار همراه با دارایی ارزشمند خود، و همچنین جک اصلی، دفترچه راهنمای مالک، گواهی اصالت، برچسب پنجره، و تمام سوابق خدمات را نگه داشته است.

در عقب، موتور 3.2 لیتری از یک 911 1986 نجات یافته با تنها 20000 تا 25000 مایل در ساعت است. در حالی که خود خودرو حدود 130000 مایل مسافت طی کرده است، موتور نصب شده در سال 1991 حدود 15000 مایل را طی کرده است. با پیروی از چندین حالت، این خودرو حدود 260 تا 265 اسب بخار قدرت تولید می کند. در داخل، همه چیز اورجینال است، به جز صندلی‌ها، فرمان، رادیو، آفتاب‌گیرها و تشک‌های کف. اگرچه صندلی‌های OEM نیستند، اما این Recaros با پشتیبانی پمپ‌آپ کمری نیز 51 ساله هستند.

این کپسول زمانی که در بالای آن تارگا قرار دارد، مطمئناً یک کار عاشقانه است و ما نمی توانیم تصور کنیم که صاحب دیگری داشته باشد.



منبع