یک سازنده جدید سوپراسپرت در این بلوک وجود دارد. Nilu27، برندی که توسط ساشا سلیپانوف، طراح کونیگزگ و بوگاتی تأسیس شده است، به تازگی اولین خودروی خود را معرفی کرده است: NILU. این خودرو بهجای تکیه بر فناوریهای پیشرفته مانند توربوشارژ یا دستیار هیبریدی، از رویکرد خالصانه استفاده میکند و از یک V-12 تنفس طبیعی متصل به گیربکس دستی دردار استفاده میکند. حتی درهای آب گیر دارد.
هایپرکار NILU در رویکرد خود کاملاً قدیمی نیست. زیربنای طراحی خیرهکننده یک مونوکوک فیبر کربن سفارشی است که با مجموعهای از زیرفرابهای لولهای آلیاژ آلومینیوم تکمیل شده است. V-12 که توسط شرکت هارتلی موتورز در نیوزلند طراحی شده است، یک واحد 6.5 لیتری 80 درجه است که Nilu27 می گوید که “مثل یک موتور الکتریکی می چرخد.”
نیلو27
برخلاف اکثر موتورها که دارای ورودی های داخل “V” و اگزوزهای بیرونی هستند، سفر هوایی در این V-12 تغییر می کند. بدنههای دریچه گاز در خارج قرار دارند، در حالی که اگزوز از قسمت بالایی با پیکربندی “V داغ” خارج میشود. اگزوز 12 به 1 اینکونل برای تطبیق با شکل پیچیده آن به صورت سه بعدی پرینت شده است و به نوک سه خروجی ختم می شود که به گفته روزنامه نگار جانی لیبرمن، از یک شاتل فضایی الهام گرفته شده است. اعداد دقیق قدرت در دسترس نیست، اما Nilu27 می گوید V-12 “بیش از” 1000 اسب بخار قدرت خواهد داشت.
نیلو می گوید که هایپرکارش تماماً در مورد بازخورد است. برای این منظور، تنها گیربکس یک جعبه دنده هفت سرعته دستی است که توسط CIMA عرضه شده است. خود شیفتر از یک دسته دنده مانند میله استفاده می کند و دارای مکانیزم قفلی است تا اطمینان حاصل شود که خودرو به طور ناخواسته در عقب قرار نمی گیرد، مانند چیزی که در لامبورگینی کانتاچ می بینید.
چیزی که در کابین NILU پیدا نمی کنید دکمه های بیش از حد است. هیچ دکمه ای روی فرمان کاملا گرد وجود ندارد و هیچ حالت رانندگی وجود ندارد. تنها صفحهای که میبینید در آینه دید عقب ادغام شده است تا دید به عقب را بهبود بخشد. صندلی ها ثابت هستند، در حالی که مواردی مانند جعبه پدال، پشتی سر و آینه های در به صورت دستی از طریق اهرم ها و سوئیچ ها قابل تنظیم هستند. این خودرو واقعاً در مورد تجربه آنالوگ است.
در زیر پوست، تعلیق میله ای با دو استخوان جناغی را خواهید دید. این توسط مجموعه ای از چرخ های 20 و 21 اینچی وسط قفل تکه تکه شده در تایرهای Michelin Pilot Sport Cup 2R پشتیبانی می شود. آنها مجموعه ای از ترمزهای کربن سرامیکی را از برمبو پوشانده اند.
نیلو27
نیلو میگوید 15 دستگاه از این هایپرکارهای NILU را خواهد ساخت، اما مشخص نمیکند که آیا آنها قانونی هستند یا خیر. در اطلاعیه خود، این شرکت همچنین به برنامههایی برای ساخت 54 واحد “خیابانی همولوگ” اشاره میکند و پیشنهاد میکند که 15 خودروی پرتاب فقط سلاحهای مسابقهای خواهند بود.
NILU اولین نمایش عمومی خود را در Pebble Beach در هفته اتومبیل مونتری در 15 آگوست انجام خواهد داد. اولین دسته از نمونه های اولیه و خودروهای مشتری قبل از انتقال تولید به خارج از کشور در ایروین، کالیفرنیا مونتاژ خواهند شد.
اینا سلیپانوف، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت، در بیانیه ای گفت: “ما تنها از واکنش به تیزرهای رسانه های اجتماعی خود خوشحال و متواضع شده ایم.” “در حالی که جهان به سمت الکتریکی شدن حرکت می کند، و به دلایل بسیار خوبی، ما قاطعانه معتقدیم که بی زمانی بودن این خودروها نه تنها آنها را مرتبط نگه می دارد، بلکه آنها همچنان در مجموعه های عاشقان اتومبیل پرشور جایی خواهند یافت.”
41 عکس ها
نیلو27