این یک ترفند ساده باعث می شود که اسب تیره موستانگ در مسابقه درگ، Z06 را شکست دهد.


موستانگ دارک هورس در حال حاضر در صدر خط تولید این مدل قرار دارد و قوی ترین خودروی فورد پونی است که می توانید تهیه کنید. و با کمی کمک در شروع، حتی می تواند یک شورت کوروت Z06 جدید را در یک مسابقه درگ شکست دهد.

از نقطه نظر قدرت، Dark Horse در مقابل Z06 در یک نقطه ضعف قابل توجه قرار دارد. موتور 5.5 لیتری V8 با میل لنگ تخت هواپیمای تنفس طبیعی شوروی دارای 670 اسب بخار قدرت و 460 پوند فوت گشتاور است. موستانگ با 5.0 لیتری V8 خود، «فقط» 500 اسب بخار قدرت و 418 پوند فوت می‌کند.

در یک کشش مستقیم توسط StangMode در یوتیوب، موستانگ برنده می شود، اما فقط به این دلیل که مسابقه به گونه ای تنظیم شده بود که به موستانگ اجازه دهد ابتدا راه اندازی شود. Dark Horse از این فرصت به نفع کامل خود استفاده می کند، در حالی که Z06 برای به کار انداختن آن خیلی زمان برد. اما Chevy در مسابقه غلتک انتقام گرفت و Dark Horse را در غبار رها کرد.

StangMode همچنین Dark Horse را در برابر پسر عموی خود، Ford F-150 Raptor R قرار داد تا ببیند چگونه این دو وسیله نقلیه در یک مسابقه درگ کنار هم قرار می گیرند. رپتور R دارای موتور 5.2 لیتری V8 سوپرشارژر است که از شلبی GT500 قدیمی قرض گرفته شده است. 700 اسب بخار قدرت و 645 پوند فوت پیچش دارد.

چهار چرخ متحرک رپتور در شروع مسابقه درگ از حفاری، آن را در برابر موستانگ دیفرانسیل عقب رقابتی نگه داشت و حتی تا حدود 100 مایل در ساعت هم حفظ شد، اما خودروی پونی درست قبل از خط پایان پیشتاز شد. رپتور R در مسابقه غلتان ضربه خورد و یک پرش خوب روی موستانگ داشت، اما کوپه کوچکتر و سبکتر برای دومین پیروزی از آن عبور کرد. فورد وزن Dark Horse را 3949 پوند ذکر کرده است، در حالی که V8 پیکاپ دارای 5950 پوند برای حرکت است.



منبع