این MPV چینی پلاگین دارای قدرت 560 اسب بخار، سیستم تعلیق بادی و سه صفحه نمایش است


بازار MPV های لوکس چین در سال های اخیر شاهد رشد قابل توجهی بوده است که نشان دهنده رشد اقتصادی این کشور و افزایش قدرت خرید جمعیت مرفه آن است. تا حدی، مینی‌ون‌ها به چیزی بیش از جابجایی‌های مردم تبدیل شده‌اند، زیرا اکنون بیشتر نمادی برای خریداران ثروتمند در جمهوری خلق هستند. این روند با تویوتا آلفارد شروع شد و چندین خودروساز اکنون MPV های لوکس خود را نیز دارند. یک پیشنهاد ویژه جذاب از Voyah، بخش برتر دانگ فنگ، ارائه می شود.

این مدل Dreamer نام دارد و شکل یک مینی ون غول پیکر با پیکربندی 2+2+3 صندلی را دارد. دوستان و همکاران ما در Wheelsboy اخیراً این شانس را داشتند که یکی از نسخه های پرچمدار این مدل را برانند و چیزهای خوبی در مورد آن برای گفتن داشتند. برای شروع، در مقایسه با Denza D9، Trumpchi M8 و امثال آن – برخی از جدیدترین محصولات چینی در بخش MPV – با نمای جلویی کمی محدودتر به نظر می رسد. این دستگاه روی چرخ‌های 20 اینچی قرار می‌گیرد و دارای سیستم تعلیق بادی است که با باز کردن درب عقب با کارکرد الکتریکی، محور عقب را پایین می‌آورد.

به داخل کابین بروید و یک طرح داشبورد دیجیتالی عظیم با سه صفحه خواهید دید. این صفحه نمایش به سه نمایشگر مختلف تقسیم می شود – دسته ابزار، صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی و منطقه سرگرمی برای مسافران. زبان طراحی کلی داخلی در مقایسه با رقبای Dreamer ساده شده است و فقط چند دکمه لمسی خازنی روی کنسول مرکزی دارد. طبق گفته‌ها، مواد نرم و لطیف زیادی در پانل‌های درها و داشبورد یافت می‌شود که باعث می‌شود خودرو حس بسیار خوبی داشته باشد. Wheelsboy.

اما مهمترین مکان در یک مینی ون همیشه ردیف دوم و سوم صندلی ها هستند. در این مورد، دو صندلی در وسط قابلیت تنظیم چشمگیر و همچنین عملکردهای گرمایش، سرمایش و ماساژ را ارائه می دهند. اما ردیف سوم صندلی‌ها احتمالاً برجسته‌ترین ویژگی Dreamer است – فضای سر و پا بسیار زیادی دارد. همچنین، هر مسافر درگاه شارژ USB جداگانه خود را دریافت می کند.

ممکن است عملکرد مهم ترین نقطه فروش در بخش MPV نباشد، اما Voyah Dreamer بسیار بهتر از آنچه که احتمالاً انتظار دارید ارائه می دهد. در این پیکربندی هیبریدی پلاگین، این مدل دارای حداکثر خروجی 560 اسب بخار و گشتاور 621 پوند فوت است. یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ در زیر کاپوت وجود دارد که توسط دو موتور الکتریکی پشتیبانی می شود – یکی برای هر محور. طبق گفته سازنده، این تنظیمات شتاب 0 تا 62 مایل در ساعت را تنها در 5.9 ثانیه فراهم می کند.

در پایان، باید به این نکته نیز اشاره کنیم که Voyah تا قبل از پایان سال جاری، Dreamer را در برخی بازارهای اروپایی به فروش خواهد رساند. در چین، مینی ون از حدود 46500 دلار شروع می شود، در حالی که قیمت مدل برتر از 64300 دلار شروع می شود. در حال حاضر، هیچ سخنی در مورد پرتاب احتمالی ایالات متحده وجود ندارد.



منبع